Gå til innhold

Munnskyllevann.. Farlig å svelge?

Anbefalte innlegg

Det er mulig jeg er dummere enn gjennomsnittet, men jeg greide å svelge munnskyllevannet i kveld. På flasken står det: MÅ IKKE SVELGES!

Mens jeg leser dette begynner jeg å kjenne en hypokondrisk magesmerte. Nå lurer jeg på om hva som er så farlig med å supe i seg litt munnskyllevann. I tillfelle jeg skulle gjøre dette flere ganger, så er det jo greit å vite om jeg bør hive meg over doen og rope på elgen. Eller om det bare er å la naturen gå sin vante gang.

For ordens skyld kan jeg si at å drikke dette er ikke å anbefale selv om det skulle vise seg å ikke være så farlig. Man slukker ikke tørsten med det, og jeg har en litt rar følelse i magen..

Da legger jeg meg for å sove litt, og håper jeg våkner i morgen uten å måte ringe 113.

God natt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81009-munnskyllevann-farlig-%C3%A5-svelge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...