thaag Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det er mulig jeg er dummere enn gjennomsnittet, men jeg greide å svelge munnskyllevannet i kveld. På flasken står det: MÅ IKKE SVELGES! Mens jeg leser dette begynner jeg å kjenne en hypokondrisk magesmerte. Nå lurer jeg på om hva som er så farlig med å supe i seg litt munnskyllevann. I tillfelle jeg skulle gjøre dette flere ganger, så er det jo greit å vite om jeg bør hive meg over doen og rope på elgen. Eller om det bare er å la naturen gå sin vante gang. For ordens skyld kan jeg si at å drikke dette er ikke å anbefale selv om det skulle vise seg å ikke være så farlig. Man slukker ikke tørsten med det, og jeg har en litt rar følelse i magen.. Da legger jeg meg for å sove litt, og håper jeg våkner i morgen uten å måte ringe 113. God natt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81009-munnskyllevann-farlig-%C3%A5-svelge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.