Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ekspert og ekspert fru Blom. Har i alle fall erfaring på området, noe jeg mener må væer en forutsetning for å si noe om det. Tenk bare på alle de som hevder at det er enkelt å oppdra barn, "det er jo bare å....". Har du ikke hatt barn selv kan du bare holde kjeft, du aner bare ikke hvor vanskelig det er i praksis. Det hjelper med kjærlighet osv., men det er ikke hele løsningen.

Riktig. Jeg selv for eksempel, var ekspert på oppdragelsen av mine brødres barn.....helt til jeg fikk barn selv.

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• naiv

38

• Taj Mahal

22

• SierDuDet

6

• ToRNADO

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Har du pms i dag?

Man har ikke slikt når man er gravid vet du :-þ

Men skulle nesten tro du hadde det!

#

Spesielt rask er du ikke, Taj.#

Hva mente du med det, spurte jeg? måtte bare finne på no??? det henger overhode ikke på greip ang. hva tråden handler om!

Er det noen som er trege her, så må det være deg!

Har en veninne som er slik som deg... Sier jeg ett eller annet for at vi skal tulle med ei annen venn for eksempel, så sier hun: nehei, det er jo ikke slik! dermed er all morroa ødlagt *stønn*

*og fnis*

Venter spent på lyspære skal lyse for deg ;oD

Man har ikke slikt når man er gravid vet du :-þ

Men skulle nesten tro du hadde det!

#

Spesielt rask er du ikke, Taj.#

Hva mente du med det, spurte jeg? måtte bare finne på no??? det henger overhode ikke på greip ang. hva tråden handler om!

Er det noen som er trege her, så må det være deg!

Har en veninne som er slik som deg... Sier jeg ett eller annet for at vi skal tulle med ei annen venn for eksempel, så sier hun: nehei, det er jo ikke slik! dermed er all morroa ødlagt *stønn*

*og fnis*

Venter spent på lyspære skal lyse for deg ;oD

Jeg visste ikke at du var gravid!

Men da forstår jeg plutselig humørsvigningene dine :)

Har humørsvigninger ja, men at noen kommer med tull for ingen ting, trenger man ikke ekstra hormoner for å bli irritert!

:-þ

Det var egentlig ikke tull. Det var bare jeg som var noe imponert over at du tilsynelatende faktisk tar mislykket seriøst.

Fyren er en bløff med mange nick. Se om du gjennomskuer dem du også. Det hender han avslører seg når han glemmer å skifte skrivestil mellom de forskjellige nickene :)

Det var egentlig ikke tull. Det var bare jeg som var noe imponert over at du tilsynelatende faktisk tar mislykket seriøst.

Fyren er en bløff med mange nick. Se om du gjennomskuer dem du også. Det hender han avslører seg når han glemmer å skifte skrivestil mellom de forskjellige nickene :)

Poenget mitt er SDD (tsje) kanskje jeg allerede har en mening som jeg ikke deler med deg SDD!

Poenget mitt er SDD (tsje) kanskje jeg allerede har en mening som jeg ikke deler med deg SDD!

Du har nok mange meninger som du ikke deler med meg, noe du også bør ha forstått nå :)

Tsje? Hva mente du med det?

Det rimte! Tsje, hva mente du med det...

Det kunne blitt en sang det der!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...