Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Skrevet 9. november 2002 Nei, ikke bedre, men like bra. Hvorfor setter du en M nederst på innleggene? M som en forkortelse for Mislykket. Som Rusle er en forkortelse for Ruslebiffen...? Neida! Ha det bra... M. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Skrevet 9. november 2002 Nei, ikke bedre, men like bra. Hvorfor setter du en M nederst på innleggene? M som en forkortelse for Mislykket. Som Rusle er en forkortelse for Ruslebiffen...? Neida! Ha det bra... M. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. november 2002 Skrevet 9. november 2002 M som en forkortelse for Mislykket. Som Rusle er en forkortelse for Ruslebiffen...? Neida! Ha det bra... M. Den var god, Ruslebiffen ))) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. november 2002 Skrevet 9. november 2002 M som en forkortelse for Mislykket. Som Rusle er en forkortelse for Ruslebiffen...? Neida! Ha det bra... M. Den var god, Ruslebiffen ))) 0 Siter
morsan Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 ...fortalt av hvem da - dine mannlige bekjentskaper, de menn du foretrekker? På meg virker det ganske ekkelt da. M. Har ikke prøvd gammal t-skjorte (eller kjøkkenhåndklær for den saks skyld) til tørking etter sex. Men hvis du er forkjølet, blir du faktisk ikke så lett sår på nesa hvis du snyter deg i en gammel, utvaska t-skjorte, som i papir eller et lommetørkle av ved stoff. Men t-skjorta er selvsagt ren før snytingen tar til, og benyttes KUN til snyting! Går ikke en tur på SATS i den etterpå, akkurat! :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Har ikke prøvd gammal t-skjorte (eller kjøkkenhåndklær for den saks skyld) til tørking etter sex. Men hvis du er forkjølet, blir du faktisk ikke så lett sår på nesa hvis du snyter deg i en gammel, utvaska t-skjorte, som i papir eller et lommetørkle av ved stoff. Men t-skjorta er selvsagt ren før snytingen tar til, og benyttes KUN til snyting! Går ikke en tur på SATS i den etterpå, akkurat! :-) Hvorfor går man ikke på SATS i den etterpå? Jeg mener... er det noe galt med vaskemaskinen din? 0 Siter
morsan Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Hvorfor går man ikke på SATS i den etterpå? Jeg mener... er det noe galt med vaskemaskinen din? jeg sa jo at den var gammel og utvasket, da. Og nå går jeg egentlig ikke på sats i noe for tiden, så da så! :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 jeg sa jo at den var gammel og utvasket, da. Og nå går jeg egentlig ikke på sats i noe for tiden, så da så! :-) Oki, for jeg har nemlig til tider brukt t-shorter etter sex, men jeg har bare tatt den som er tilgjengelig. Ikke noen spesielt gammel eller rusten t-shorte. Men nå fungerer jo vaskemaskinen, og om man får litt spunk på t-shorta før man vasker den, eller om man får svette på den etter en treningsøkt, er selvsagt ikke relevant. Så lenge den vaskes. Og det gjør den selvsagt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.