morsan Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Oki, for jeg har nemlig til tider brukt t-shorter etter sex, men jeg har bare tatt den som er tilgjengelig. Ikke noen spesielt gammel eller rusten t-shorte. Men nå fungerer jo vaskemaskinen, og om man får litt spunk på t-shorta før man vasker den, eller om man får svette på den etter en treningsøkt, er selvsagt ikke relevant. Så lenge den vaskes. Og det gjør den selvsagt Det har du jo selvsagt rett i! En dag tørker du deg i skrittet med en håndkle, neste gang - forhåpentligvis etter vask - er det ansiktet som tørkes! :-) Skjønner at min opprinenlige om dette var upresis, for jeg forstår ikke dem som synes det er verre å snyte seg i et kjøkkenhåndkle enn et lommetørkle - så lenge det vaskes etterpå! :-) God vask! *S* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81079-runking/page/5/#findComment-433384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.