Gjest saara Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 da er vi enige :-) regner med at du ikke tok deg nær av dette... det er veldig lett å være "ufin" her inne, men så lenge vi ikke gjør noe bevisst for å såre andre kan man gjøre nesten som man vil, og det som ikke er et problem for oss, kan jo fort være store problemer for andre... He he.. Ja du skulle bare ha vist.. ;-))) 0 Siter
Gjest margareth Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Vel - jeg mente det i hvert fall seriøst (mhp. "feil forum"). Beklager hvis jeg var for bråkjekk med "margareth" ved å antyde at hun er "fjortis". Om hun er det eller ikke så er det jo uansett ikke spesielt hyggelig å få høre at man er det. Eldreforumet? Joda - der også. for opplysningens skyld, jeg er 20. hva er begrunnelsen for at jeg er på feil forum? er det i din makt å bestemme hvor de enkelte innlegg skal postes? Har liksom ikke sett "Bård - redigeringsleder" på forsiden her. Der som anker og co står vet du.. ha en fin dag da!! 0 Siter
Bård Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 for opplysningens skyld, jeg er 20. hva er begrunnelsen for at jeg er på feil forum? er det i din makt å bestemme hvor de enkelte innlegg skal postes? Har liksom ikke sett "Bård - redigeringsleder" på forsiden her. Der som anker og co står vet du.. ha en fin dag da!! Vel... 20 eller 14 - jeg synes altså at det er litt "fjortis" å "lure på om en gutt er interessert" uansett jeg. Om man lurer på det på grunn av mobiltelefonbruken hans eller noe annet er ikke så vesentlig. Det kan sikkert være at vi har forskjellig syn på det fordi jeg er (bortimot) dobbelt så gammel som du er. "Bård - redigeringsleder"? Tja... Temmelig fjortis å komme med sånne argumenter også, spør du meg... Ha en fin dag du også! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.