Gjest Timeless Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Eg går siste året på gymnaset og har i tilegg en jobb som går på kvelder og helger, sikkert mellom 50-60%. På fritiden min skal eg gjøre lekser, ornde, pakke og stelle i stand til nerste dag og være med familie,trene snakke med venner og kjæresten. Det sier seg selv at det blir ofte liten tid til alt, så eg prioriterer skolen, familie og gutten min, så får eg heller holde kontakt med venner over sms og telefonsamtaler. Eg bor hjemme, men overnatter et par ganger i uken hos han, men da kommer eg gjerne etter jobb, rundt midnatt og vi må opp tidelig for eg skal på skolen og han poå jobb. Han har en ni til fire jobb, og får altså mye mer fritid en meg. Det eg lurer på er 1) han han grunn til å avogtil bli sur fordi eg heller vil være hjemme med familien (men inviterer han med) 2) eg har tenkt å overaske han en dag eg har fri, hvordan bør eg gjøre det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81144-so-litttle-time/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeless Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Eg går siste året på gymnaset og har i tilegg en jobb som går på kvelder og helger, sikkert mellom 50-60%. På fritiden min skal eg gjøre lekser, ornde, pakke og stelle i stand til nerste dag og være med familie,trene snakke med venner og kjæresten. Det sier seg selv at det blir ofte liten tid til alt, så eg prioriterer skolen, familie og gutten min, så får eg heller holde kontakt med venner over sms og telefonsamtaler. Eg bor hjemme, men overnatter et par ganger i uken hos han, men da kommer eg gjerne etter jobb, rundt midnatt og vi må opp tidelig for eg skal på skolen og han poå jobb. Han har en ni til fire jobb, og får altså mye mer fritid en meg. Det eg lurer på er 1) han han grunn til å avogtil bli sur fordi eg heller vil være hjemme med familien (men inviterer han med) 2) eg har tenkt å overaske han en dag eg har fri, hvordan bør eg gjøre det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81144-so-litttle-time/#findComment-429390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeless Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Eg går siste året på gymnaset og har i tilegg en jobb som går på kvelder og helger, sikkert mellom 50-60%. På fritiden min skal eg gjøre lekser, ornde, pakke og stelle i stand til nerste dag og være med familie,trene snakke med venner og kjæresten. Det sier seg selv at det blir ofte liten tid til alt, så eg prioriterer skolen, familie og gutten min, så får eg heller holde kontakt med venner over sms og telefonsamtaler. Eg bor hjemme, men overnatter et par ganger i uken hos han, men da kommer eg gjerne etter jobb, rundt midnatt og vi må opp tidelig for eg skal på skolen og han poå jobb. Han har en ni til fire jobb, og får altså mye mer fritid en meg. Det eg lurer på er 1) han han grunn til å avogtil bli sur fordi eg heller vil være hjemme med familien (men inviterer han med) 2) eg har tenkt å overaske han en dag eg har fri, hvordan bør eg gjøre det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81144-so-litttle-time/#findComment-430773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeless Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Eg går siste året på gymnaset og har i tilegg en jobb som går på kvelder og helger, sikkert mellom 50-60%. På fritiden min skal eg gjøre lekser, ornde, pakke og stelle i stand til nerste dag og være med familie,trene snakke med venner og kjæresten. Det sier seg selv at det blir ofte liten tid til alt, så eg prioriterer skolen, familie og gutten min, så får eg heller holde kontakt med venner over sms og telefonsamtaler. Eg bor hjemme, men overnatter et par ganger i uken hos han, men da kommer eg gjerne etter jobb, rundt midnatt og vi må opp tidelig for eg skal på skolen og han poå jobb. Han har en ni til fire jobb, og får altså mye mer fritid en meg. Det eg lurer på er 1) han han grunn til å avogtil bli sur fordi eg heller vil være hjemme med familien (men inviterer han med) 2) eg har tenkt å overaske han en dag eg har fri, hvordan bør eg gjøre det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81144-so-litttle-time/#findComment-432156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klomp Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg vet ikke hvordan han føler det. Synes han at du bruker for lite tid på han. I såfall har han grunn til å være sur, fordi han har andre forventninger enn det han får. Men det betyr ikke at du skal ha dårlig samvittighet. Han må bare lære seg å godta din prioritering. Klarer han ikke det, får dere finne en annen løsning ilag. Når det er sagt, kan det jo hende at han setter pris på "fritiden" sin, og henger sammen med venner som dere ikke deler. Hvis du skal overraske han, bør du gjøre noe han liker, men som dere ikke gjør så ofte. Det kan være alt fra basseng til sledetur med hest. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81144-so-litttle-time/#findComment-433738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.