Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

2 egg ble satt inn torsdag 6/11. Ett 4 cells og et 2 cells.

Jeg satser på at 4 kløveren setter seg fast. Det var lykke tallet fra forrige gang da det gikk bra...

hilsen Brumla

Skrevet

Hei

Jeg satser på at 4 kløveren setter seg fast. Det var lykke tallet fra forrige gang da det gikk bra...

hilsen Brumla

Skrevet

Hei

hilsen Brumla

Skrevet

Hei

hilsen Brumla

bobla1365380358
Skrevet

hei brumla

lykke til med rugingen (c;

du har en laaang ventetid foran deg, pass på å slappe av å kose deg så mye du kan

klem fra

bobla1365380358
Skrevet

hei brumla

du har en laaang ventetid foran deg, pass på å slappe av å kose deg så mye du kan

klem fra

bobla1365380358
Skrevet

hei brumla

klem fra

bobla1365380358
Skrevet

hei brumla

klem fra

Gjest håpfull
Skrevet

vil bare gratulere med dine to egg!

Håper virkelig det blir to blå på deg om en liten stund (som jeg vet føles ssååååååååååå superlaaaaaaaaaaaange)

Lykke til:)

Gjest håpfull
Skrevet

Håper virkelig det blir to blå på deg om en liten stund (som jeg vet føles ssååååååååååå superlaaaaaaaaaaaange)

Gjest håpfull
Skrevet

Gjest håpfull
Skrevet

Skrevet

Herlig, Brumla :o)

Satser på å følge med deg på en lang etappe som går over i neste etappe en gang i august neste år.

Ta godt vare på deg selv framover.

Klemmer fra

skytte1365380395
Skrevet

Hei Brumla!

Lykke til med rugingen.

Ta det veldig med ro i tiden framover.

Så håper vi på den blå bølge.

Kommer snart etter.

Klemmer

Skrevet

Hei!!

ojsann...er vel ikke lenge til du kan teste da??

Få håpe at det blir to blå...

venter spent på videre oppdatering..

kos fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...