lurven1365380412 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Har ikke fått skikkelig hjelp el.fastsatt diagnose.Hva gjør jeg og hvilken hjelp er å få.Har gått på blødningsdempende medesiner,Trisikvens,smertestillende,helsekost.Har fått bekreftet at jeg har forhøyning på livmor/eggstokker bare ved at lege klemte på mave området,ingen GU.Tatt blodprøver etc.Sliter med sterke smerter før og under menstruasjonen og til tider ellers.Vodt i underliv m/smerter ned i h.fot.Vondt når jeg selv klemmer på området.Kvalm til tider og maven er som om jeg er 6 mnd'er på vei.Har fjernet meste av livmorhals for 12 år siden p.g.a.celleforandreinger.Kan en oppsøke legevakt for å få hjelp(akutt) evt fjerne alt på grunn av opplysningene.Er sliten og trett og får ikke den hjelpen jeg tror jeg trenger.Har ikke fastlege og må evt ha med E 111 skjemaet da jeg er bosatt i spania men i Norge sommer/jul.Her er vente tid og jeg klarer ikke mer snart,er sliten og frynsete i nervene og går i tillegg på zoloft.Ellers oppe i 6/8 paralgin og det samme m/paracet + medesin for å få sove. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81179-endometriose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurven1365380412 Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Har ikke fått skikkelig hjelp el.fastsatt diagnose.Hva gjør jeg og hvilken hjelp er å få.Har gått på blødningsdempende medesiner,Trisikvens,smertestillende,helsekost.Har fått bekreftet at jeg har forhøyning på livmor/eggstokker bare ved at lege klemte på mave området,ingen GU.Tatt blodprøver etc.Sliter med sterke smerter før og under menstruasjonen og til tider ellers.Vodt i underliv m/smerter ned i h.fot.Vondt når jeg selv klemmer på området.Kvalm til tider og maven er som om jeg er 6 mnd'er på vei.Har fjernet meste av livmorhals for 12 år siden p.g.a.celleforandreinger.Kan en oppsøke legevakt for å få hjelp(akutt) evt fjerne alt på grunn av opplysningene.Er sliten og trett og får ikke den hjelpen jeg tror jeg trenger.Har ikke fastlege og må evt ha med E 111 skjemaet da jeg er bosatt i spania men i Norge sommer/jul.Her er vente tid og jeg klarer ikke mer snart,er sliten og frynsete i nervene og går i tillegg på zoloft.Ellers oppe i 6/8 paralgin og det samme m/paracet + medesin for å få sove. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81179-endometriose/#findComment-429591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurven1365380412 Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Har ikke fått skikkelig hjelp el.fastsatt diagnose.Hva gjør jeg og hvilken hjelp er å få.Har gått på blødningsdempende medesiner,Trisikvens,smertestillende,helsekost.Har fått bekreftet at jeg har forhøyning på livmor/eggstokker bare ved at lege klemte på mave området,ingen GU.Tatt blodprøver etc.Sliter med sterke smerter før og under menstruasjonen og til tider ellers.Vodt i underliv m/smerter ned i h.fot.Vondt når jeg selv klemmer på området.Kvalm til tider og maven er som om jeg er 6 mnd'er på vei.Har fjernet meste av livmorhals for 12 år siden p.g.a.celleforandreinger.Kan en oppsøke legevakt for å få hjelp(akutt) evt fjerne alt på grunn av opplysningene.Er sliten og trett og får ikke den hjelpen jeg tror jeg trenger.Har ikke fastlege og må evt ha med E 111 skjemaet da jeg er bosatt i spania men i Norge sommer/jul.Her er vente tid og jeg klarer ikke mer snart,er sliten og frynsete i nervene og går i tillegg på zoloft.Ellers oppe i 6/8 paralgin og det samme m/paracet + medesin for å få sove. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81179-endometriose/#findComment-430974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurven1365380412 Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Har ikke fått skikkelig hjelp el.fastsatt diagnose.Hva gjør jeg og hvilken hjelp er å få.Har gått på blødningsdempende medesiner,Trisikvens,smertestillende,helsekost.Har fått bekreftet at jeg har forhøyning på livmor/eggstokker bare ved at lege klemte på mave området,ingen GU.Tatt blodprøver etc.Sliter med sterke smerter før og under menstruasjonen og til tider ellers.Vodt i underliv m/smerter ned i h.fot.Vondt når jeg selv klemmer på området.Kvalm til tider og maven er som om jeg er 6 mnd'er på vei.Har fjernet meste av livmorhals for 12 år siden p.g.a.celleforandreinger.Kan en oppsøke legevakt for å få hjelp(akutt) evt fjerne alt på grunn av opplysningene.Er sliten og trett og får ikke den hjelpen jeg tror jeg trenger.Har ikke fastlege og må evt ha med E 111 skjemaet da jeg er bosatt i spania men i Norge sommer/jul.Her er vente tid og jeg klarer ikke mer snart,er sliten og frynsete i nervene og går i tillegg på zoloft.Ellers oppe i 6/8 paralgin og det samme m/paracet + medesin for å få sove. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81179-endometriose/#findComment-432357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.