lurven1365380412 Skrevet 10. november 2002 Skrevet 10. november 2002 Har ikke fått skikkelig hjelp el.fastsatt diagnose.Hva gjør jeg og hvilken hjelp er å få.Har gått på blødningsdempende medesiner,Trisikvens,smertestillende,helsekost.Har fått bekreftet at jeg har forhøyning på livmor/eggstokker bare ved at lege klemte på mave området,ingen GU.Tatt blodprøver etc.Sliter med sterke smerter før og under menstruasjonen og til tider ellers.Vodt i underliv m/smerter ned i h.fot.Vondt når jeg selv klemmer på området.Kvalm til tider og maven er som om jeg er 6 mnd'er på vei.Har fjernet meste av livmorhals for 12 år siden p.g.a.celleforandreinger.Kan en oppsøke legevakt for å få hjelp(akutt) evt fjerne alt på grunn av opplysningene.Er sliten og trett og får ikke den hjelpen jeg tror jeg trenger.Har ikke fastlege og må evt ha med E 111 skjemaet da jeg er bosatt i spania men i Norge sommer/jul.Her er vente tid og jeg klarer ikke mer snart,er sliten og frynsete i nervene og går i tillegg på zoloft.Ellers oppe i 6/8 paralgin og det samme m/paracet + medesin for å få sove. 0 Siter
lurven1365380412 Skrevet 10. november 2002 Forfatter Skrevet 10. november 2002 Har ikke fått skikkelig hjelp el.fastsatt diagnose.Hva gjør jeg og hvilken hjelp er å få.Har gått på blødningsdempende medesiner,Trisikvens,smertestillende,helsekost.Har fått bekreftet at jeg har forhøyning på livmor/eggstokker bare ved at lege klemte på mave området,ingen GU.Tatt blodprøver etc.Sliter med sterke smerter før og under menstruasjonen og til tider ellers.Vodt i underliv m/smerter ned i h.fot.Vondt når jeg selv klemmer på området.Kvalm til tider og maven er som om jeg er 6 mnd'er på vei.Har fjernet meste av livmorhals for 12 år siden p.g.a.celleforandreinger.Kan en oppsøke legevakt for å få hjelp(akutt) evt fjerne alt på grunn av opplysningene.Er sliten og trett og får ikke den hjelpen jeg tror jeg trenger.Har ikke fastlege og må evt ha med E 111 skjemaet da jeg er bosatt i spania men i Norge sommer/jul.Her er vente tid og jeg klarer ikke mer snart,er sliten og frynsete i nervene og går i tillegg på zoloft.Ellers oppe i 6/8 paralgin og det samme m/paracet + medesin for å få sove. 0 Siter
lurven1365380412 Skrevet 10. november 2002 Forfatter Skrevet 10. november 2002 Har ikke fått skikkelig hjelp el.fastsatt diagnose.Hva gjør jeg og hvilken hjelp er å få.Har gått på blødningsdempende medesiner,Trisikvens,smertestillende,helsekost.Har fått bekreftet at jeg har forhøyning på livmor/eggstokker bare ved at lege klemte på mave området,ingen GU.Tatt blodprøver etc.Sliter med sterke smerter før og under menstruasjonen og til tider ellers.Vodt i underliv m/smerter ned i h.fot.Vondt når jeg selv klemmer på området.Kvalm til tider og maven er som om jeg er 6 mnd'er på vei.Har fjernet meste av livmorhals for 12 år siden p.g.a.celleforandreinger.Kan en oppsøke legevakt for å få hjelp(akutt) evt fjerne alt på grunn av opplysningene.Er sliten og trett og får ikke den hjelpen jeg tror jeg trenger.Har ikke fastlege og må evt ha med E 111 skjemaet da jeg er bosatt i spania men i Norge sommer/jul.Her er vente tid og jeg klarer ikke mer snart,er sliten og frynsete i nervene og går i tillegg på zoloft.Ellers oppe i 6/8 paralgin og det samme m/paracet + medesin for å få sove. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.