Gå til innhold

Den "sikler"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har ett problem at den begynner å sikle til tider. Når dama mi leker med den, begynner den å sikle. Det er gjennomsiktig, og når en tar i det blir man glatt på fingrene. Jeg lurer på hva dette kan være, og er dette normalt? Takk for hjelpen!

Skrevet

Jepp. Dette er HELT normalt. Er guttens egen "glide krem" Skal være sånn......

Gjest Pricilla
Skrevet

Det er helt normalt ja.. Som en sier her "glidemiddel" (sekret fra penis). bare så du er obs på det så kan man bli gravid av sekret også.. kan følge med noen svømmere i "sikkelet" - derfor skal man bruke kondom under hele samleiet, ikke bare ved utløsning.

Skrevet

jeg husker ikke hva det heter i farten.. men det er jo slik som når jentene blir våte... blir guttene også våte... hadde det ikke vært for dette så hadde det gjort jævli vondt om en skulle trenge inn i noen som var klin tørr.

tror det er helt normalt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...