Gå til innhold

Abnormalt

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er en type person som ikke "liker" nærhet. Jeg blir ukomfortabel. Dermed blir sex et slags "uoppnåelig" steg for meg. Ofte. Jeg er iallefall ikke særlig erfaren på området, men det kan jo ha noe med at jeg unngår det, er ikke åpen for forhold.

Jeg er redd for nærhet. Det hender jeg blir kvalm når jeg tenker på sex. Jeg forbinder sex med noe unaturlig, stygt. Vet ikke hvorfor. Det skal jo være noe fint. Kanskje jeg bare ikke har møtt den rette.

Første gangen var helt forferdelig. Særlig etterpå. Jeg følte meg skitten, og jeg angret på den jeg gjorde det med. Kanskje jeg følte det slik fordi det ikke skulle skjedd i utgangspunktet. Der og da trodde jeg det var riktig, men det viste seg å være feil. Jeg angrer fortsatt på det.

Dette er ikke noe "Hva kan jeg gjøre"-spørsmål, for jeg er bare sånn. Jeg kan ikke forandre meg.

Men er det noen "likesinnede" eller andre som har en kommentar eller noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81222-abnormalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...