Gå til innhold

For dere som maser så fælt om analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe ;-) Altså, stereobutikken helt innerst, det hvor det er klesbutikk i 2. etg og sånn butikk med pynt og stæsj ved siden av?

Helt innerst i porr-avdelinga?

Stemmer, den butikken.

Så står nok filmen ved Best Seller filmene. Tror det merket står sammen :)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

44

• spirito

8

• Dorthe

5

• tigertrollet

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Stemmer, den butikken.

Så står nok filmen ved Best Seller filmene. Tror det merket står sammen :)

Ok, da blir det film ved neste besøk :o)

Si meg, var det litt pinlig å kjøpe den? Du har ikke lyst til å sende meg en kopi i posten mot betaling?

Skrevet

Ok, da blir det film ved neste besøk :o)

Si meg, var det litt pinlig å kjøpe den? Du har ikke lyst til å sende meg en kopi i posten mot betaling?

Pinlig å kjøpe den? Nei, er du gal, jente... hehe, det er da den letteste ting :)

Jeg skulle gjerne sendt deg en kopi, men jeg har jo bare en her og tror kanskje at jeg vil ha den selv :)

Skrevet

Pinlig å kjøpe den? Nei, er du gal, jente... hehe, det er da den letteste ting :)

Jeg skulle gjerne sendt deg en kopi, men jeg har jo bare en her og tror kanskje at jeg vil ha den selv :)

Oki, du har ikke to videospillere...da så...

Jaja, får vel kjøpe den selv da, selv om det er grusomt pinlig. Skal vedde på at jeg møter Flisa og gubben der :-Þ

Skrevet

Oki, du har ikke to videospillere...da så...

Jaja, får vel kjøpe den selv da, selv om det er grusomt pinlig. Skal vedde på at jeg møter Flisa og gubben der :-Þ

Åja... nei, jeg har ikke kjøpt den på video, men på dvd.

Jeg går ut fra at prisen også da blir relativt mye lavere, om du kjøper den på video.

Det er dvd som er tingen, vettu :)

Hvis ikke skulle jeg selvsagt sendt den til deg! :)

Skrevet

Åja... nei, jeg har ikke kjøpt den på video, men på dvd.

Jeg går ut fra at prisen også da blir relativt mye lavere, om du kjøper den på video.

Det er dvd som er tingen, vettu :)

Hvis ikke skulle jeg selvsagt sendt den til deg! :)

Åja, den finnes på dvd! Stilig :o) Det må jo selvsagt jeg også ha *sikle*

F***, der er jo nesten ingen noveller som inneholder analsex, kjedelige greier...

Skrevet

høh, joa, men nå sa vel ikke jeg at jeg ikke praktiserer analsex med min kjære?

ehhh...ja særlig!

Og du tok noe opp der først da eller....

Sambis1365380398
Skrevet

Det går ikke ann å kreve analsex av noen. Ei heller går det ann å kreve wetsex eller annet.

Det hele går på prefaranser.

Dog sier mange jenter at de er redd for at det skal gjøre vondt, eller de har erfart at det har vært vondt, og isåfall er det gutten som har gjort noe galt under sexen.

Analsex skal trossalt ikke være vondt.

Og ja, gutter som maser om analsex bør selvagt prøve selv om dama vil det.

Hør hør!!!

Ja gutter, La oss jentene få dytte noe opp i stompen deres først...og kom deretter å fortell oss hvor det er best!?!

Skrevet

Åja, den finnes på dvd! Stilig :o) Det må jo selvsagt jeg også ha *sikle*

F***, der er jo nesten ingen noveller som inneholder analsex, kjedelige greier...

Var det et hint om at jeg skal skrive noen eller? :)

Mine inneholdt alltid analsex :)

Skrevet

Var det et hint om at jeg skal skrive noen eller? :)

Mine inneholdt alltid analsex :)

*hint*

Skrevet

Hør hør!!!

Ja gutter, La oss jentene få dytte noe opp i stompen deres først...og kom deretter å fortell oss hvor det er best!?!

Som sagt; jeg er ikke redd for stompen min.

Det er likhet for loven. Jeg nærmest krever at damene skal shave seg, og jeg shaver meg selv.

Analsex ville jeg aldri krevd, og aldri hatt med noen som ikke likte det. Dog tror jeg at jeg ville fått et dårlig sexliv med noen som hadde analangst. Jeg tror ikke, jeg vet.

Og nei, en finger i ræva er ikke å forakte :)

Skrevet

*hint*

Dersom jeg finner det for godt å skrive en sånn novelle en gang, så skal du få en.

Dog er det morsommere å skrive sånn med noen man flørter med/kjenner, osv.

Jeg har bare skrevet sånt med en person, hun var selvsagt den eneste som så novellene, og det var gøy :)

Skrevet

Dersom jeg finner det for godt å skrive en sånn novelle en gang, så skal du få en.

Dog er det morsommere å skrive sånn med noen man flørter med/kjenner, osv.

Jeg har bare skrevet sånt med en person, hun var selvsagt den eneste som så novellene, og det var gøy :)

Selvfølgelig er det gøy å skrive sånn til noen man kjenner ;-)

Særlig når man ser reaksjonen til vedkomne!

Skrevet

Selvfølgelig er det gøy å skrive sånn til noen man kjenner ;-)

Særlig når man ser reaksjonen til vedkomne!

Du har forstått det :)

De jeg har ligger på en annen maskin som ikke er tilkoblet, men de kunne jeg uansett aldri sendt. De var lissom litt for personlige og myntet på en annen. Ville blitt som å utlevere henne, på en måte, og det ville jeg ikke gjort selv om du ikke vet hvem det er.

Men som sagt; skriver jeg noen nye så vet jeg ihvertfall to dolere som skal få, og du er en av dem :)

Skrevet

Du har forstått det :)

De jeg har ligger på en annen maskin som ikke er tilkoblet, men de kunne jeg uansett aldri sendt. De var lissom litt for personlige og myntet på en annen. Ville blitt som å utlevere henne, på en måte, og det ville jeg ikke gjort selv om du ikke vet hvem det er.

Men som sagt; skriver jeg noen nye så vet jeg ihvertfall to dolere som skal få, og du er en av dem :)

*sender en dose skrivelyst*

Skrevet

*sender en dose skrivelyst*

Det er dårlig med den typen skrivelyst akkurat nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...