Gå til innhold

Så var det over for oss....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest håpfull

Kjære Raija!

Dette var virkelig triste nyheter, og jeg vet akkurat hvordan du har det - men ikke gi dere enda!

Vi misslyktes første forsøk, og det gikk en god stund før jeg orket så mye som å tenke på et nytt forsøk..

Vi hadde kjøpt en "tre-pakning" så når tiden begynte å nærme seg fulgte hodet og kroppen med.

Vi har endelig lykkes på vårt andre forsøk og er virkelig en av de heldige, det er ingenting i veien for at dere også er blant de heldige om en stund!

Det er utrolig hva legene finner ut i løpet av det første forsøket, så for oss ble det denne gangen gjort en del forandringer - noe som endte positivt

Så ta dere tid til å sørge for dette er en sørgeprosess dere må igjennom. Når ting begynner på igjen så fatt mot å ikke gi dere!

Ønsker dere virkelig lykke til videre!

Annonse

Kjære Raija!

Dette var virkelig triste nyheter, og jeg vet akkurat hvordan du har det - men ikke gi dere enda!

Vi misslyktes første forsøk, og det gikk en god stund før jeg orket så mye som å tenke på et nytt forsøk..

Vi hadde kjøpt en "tre-pakning" så når tiden begynte å nærme seg fulgte hodet og kroppen med.

Vi har endelig lykkes på vårt andre forsøk og er virkelig en av de heldige, det er ingenting i veien for at dere også er blant de heldige om en stund!

Det er utrolig hva legene finner ut i løpet av det første forsøket, så for oss ble det denne gangen gjort en del forandringer - noe som endte positivt

Så ta dere tid til å sørge for dette er en sørgeprosess dere må igjennom. Når ting begynner på igjen så fatt mot å ikke gi dere!

Ønsker dere virkelig lykke til videre!

Jeg kaster meg på trøstebølgen!!!Det er skikkelig trist å høre.Men flott å se at du tenker fremover allerede.

Stå på videre og lykke til!!

Trøsteklem fra

Jeg kaster meg på trøstebølgen!!!Det er skikkelig trist å høre.Men flott å se at du tenker fremover allerede.

Stå på videre og lykke til!!

Trøsteklem fra

Det var trist å høre Raija!

Jeg hadde virkelig tro på at det skulle gå bra for oss begge. Selv har jeg hatt "mensensmerter" i flere dager.

Nå må du bare se framover. Det er tid for et nytt forsøk i januar, hvis dere er klare for det.

Jeg føler med deg ;(

Klem fra

skytte1365380395

Hei Raija!

Det skulle jo ikke gå denne veien nå. Føler veldig med deg.

Men det var nå bare første forsøk. Så du har flere muligheter framover. Det prøver ihvertfall jeg å tenke på hvis det ikke går i boks nå.

La tårene renne noen dager, og så må du prøve å tenke fram mot neste forsøk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...