Gjest Spilla* Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Å bruke dirtye ord innebærer kanskje for mange at de føler seg litt brukt/billig. De liker ikke at gutten bruke slike ord, og det tenner dem ikke. Hva gjør du? Sier i fra eller bare lar han gjøre som han vil? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 det spørs hva han sier og hvilken stemning de er i! greit at han sier noe for å tenne henne, men ikke la det bi for direkte.. godt råd: prat om hva dere liker FØR sameleie. da veit du jo hva hun liker og ikke liker! *KlemZ 0 Siter
sort-engel Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 jeg syns det er spennende jeg, så om han vil snakke dirty så værse god! 0 Siter
Gjest saara Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Hadde ikke likt å bli kaldt "drittkjærring" mens vi koste da... Men noe går an.. ;-)) 0 Siter
Amiga Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Det tenner meg men han nekter å gjøre det. 0 Siter
Gjest k33 Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Først og fremst liker jeg at han prater under sex i det hele tatt. Ja, det er pirrende med litt dirty prat. Dog kunne jeg vel kanskje styre meg hvis det hadde blitt for grovt. Litt skittenprat, litt koseprat og en liten dose latter er riktig blanding for meg. 0 Siter
Gjest Lage Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Alt til sin tid, men JA, det tenner meg. Men det er som sagt viktig å finne ut av det før man turer fram med "hore", "fitta di" osv 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Litt dirtyprat tenner meg 0 Siter
molli Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Jeg har aldri vært borti noen som virkelig lart snakketøyet gå undeveis. Men litt har det kommet blant enkelte, og så langt synes jeg det har vært helt greit! :-) 0 Siter
lalali Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Det spørs helt hva han sier, men litt kan jeg alltids takle. Jeg vil helst ikke bli kalt "hore", men bortsett fra det liker jeg godt litt snakk. 0 Siter
Velouria Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Jeg liker det, men noen ord klarer jeg meg uten som, kuk og patter.. var med en mann en gang som gjerne brukte disse ordene flittig og da sa jeg fra. Om man ikke kan si fra til en partner hva man liker er jo det turn off i seg selv. 0 Siter
favn Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Jeg er litt usikker på hva du mener med 'dirty'. Men noen forpustede og hete, ganske så private ord i øret er bare deilig og tenner meg, ja. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 At han prater dirty er helt greit - bruker han de rette orda er det til og med turn on! Men hvis han _ber_ MEG om å snakke dirty sånn mens vi holder på... veeeeel.... ikke akkurat turn-on... (Jeg vil gjerne si det JEG har lyst til nemlig!) 0 Siter
naiv Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Jeg lar ham gjøre og si akkurat hva han vil. Selvsagt! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jeg liker det, men noen ord klarer jeg meg uten som, kuk og patter.. var med en mann en gang som gjerne brukte disse ordene flittig og da sa jeg fra. Om man ikke kan si fra til en partner hva man liker er jo det turn off i seg selv. Æhhh - "patter" må være det mest avtennende ordet som finnes! Nei, en bør velge sine dirty-ord med omhu. *brekk* 0 Siter
Amiga Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Æhhh - "patter" må være det mest avtennende ordet som finnes! Nei, en bør velge sine dirty-ord med omhu. *brekk* Enig! Ikke ville jeg likt å bli kalt for hore heller, jeg syns det er viktig at man bestemmer på forhånd hvor grensen går. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Enig! Ikke ville jeg likt å bli kalt for hore heller, jeg syns det er viktig at man bestemmer på forhånd hvor grensen går. Yepp. Den enes turn-on er den andres turn-off. Noen dirty-ord synes jeg er helt ok - og ganske sexy. Men både patter og hore er no-no for meg. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Yepp. Den enes turn-on er den andres turn-off. Noen dirty-ord synes jeg er helt ok - og ganske sexy. Men både patter og hore er no-no for meg. Men hore er vel ikke et dirty ord. Snarere et skjellsord, og hvis gutter bruker sånne ord så sier vel det litt om at de har misforstått hva som er dirty og hva som grenser til slemt. Og patter... huff, det gidder jeg ikke engang å kommentere. Makan 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jeg liker det, men noen ord klarer jeg meg uten som, kuk og patter.. var med en mann en gang som gjerne brukte disse ordene flittig og da sa jeg fra. Om man ikke kan si fra til en partner hva man liker er jo det turn off i seg selv. Henger meg på de andre som steiler over 'patter'. Jøss. Hadde blitt kjempeflau på vegne av en som hadde brukt det uttrykket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.