Gå til innhold

Jenter - liker du at han prater dirty?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært borti noen som virkelig lart snakketøyet gå undeveis. Men litt har det kommet blant enkelte, og så langt synes jeg det har vært helt greit! :-)

Så langt....?

Er du ikke gift nå da...? :-)

Mvh

Skrevet

Så langt....?

Er du ikke gift nå da...? :-)

Mvh

Joda. Og han er inkludert i oppsummeringen jeg foretok. Jeg hadde levd i nesten 30 år før jeg møtte min ut(s)kårede, så jeg har et *host* lite utvalg å ta av:-)

Skrevet

Jo det er deilig det, men alt med måte. Hvis kjeften går i ett sett, mister man konsentrasjonen.

Gjest fruttituttiogblåbær
Skrevet

det spørs hva han sier og hvilken stemning de er i! greit at han sier noe for å tenne henne, men ikke la det bi for direkte..

godt råd: prat om hva dere liker FØR sameleie. da veit du jo hva hun liker og ikke liker! *KlemZ

huffåhuff....typen min har brukt det uttrykket ett par ganger..."patter"...lurer på om han liker det uttrykket? kan da ikke gå an?? håper han ikke gjør det igjen!!ellers er det greit mned litt snakk og sånt ja...

Skrevet

Joda. Og han er inkludert i oppsummeringen jeg foretok. Jeg hadde levd i nesten 30 år før jeg møtte min ut(s)kårede, så jeg har et *host* lite utvalg å ta av:-)

At utvalget er der fra tidligere forstår jeg.

Men det var uttrykket ditt "Men litt har det kommet blant enkelte, og så langt synes jeg det har vært helt grei" som jeg fant litt fornøyelig:-)

Nå kan det jo være at mannen din vil "utvikle seg" etterhvert - også når det gjelder språkbruken.

Men hvis ikke så vil jo dine kommende erfaringer medføre en inkludering av "noe nytt" - og det har du vel ikke tenkt deg ennå...? :-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...