Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.

Jeg fikk for litt over en uke siden småblødninger,blodet var mørkt,mer brunt enn rødt egentlig.Jeg blør fremdeles, men i dag gikk det over til rent blod,kommer ganske mye og det er "slimete og geleaktig.har også hatt mye vondt i magen hele tiden.Føles som svake veer.Jeg har aldri blødd så mye eller lenge,og heller ikke hatt smerter før.Jeg skulle egentlig ikke ha mensen før rundt 15 nov. heller..har jo hendt den har kommet et par dager for tidlig men ikke så mange dager fortidlig som nå!Er dette en abort? Jeg begynte på p-pillene nå etter at blødningene startet,men det skal ikke ha noe med de å gjøre heller,sålenge jeg begynte på de ETTER at jeg allerede hadde begynt å blø.

Har veldig vondt i mage,korsrygg og eggstokker nå..det presser liksom på en måte.

Ble rotete dette men jeg håper du/dere skjønner hva jeg mener,og håper noen har noen meninger om hva dette er eller om det er en spontanabort..kan lege også svare?

takker for alle svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81392-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...