Gå til innhold

Dårlig samvittighet,bør jeg ha det?

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i magen jeg

Sambo og jeg skulle ha giftet oss neste måned, men på grunn av noe som skjedde i helgen, fant jeg ut at det var best å utsette/avlyse hele greia.

Jeg kan bare ikke stå i Guds hus å love evig troskap m.m med en som stadig slenger meldinger til meg og som får meg til å føle meg som et null."Hjertet" mitt skriker etter å bli hørt og forstått. Han hører aldri på meg, han avbryter før jeg har kommet til poenget og får meg til å krympe meg når han ser på meg med svarte irriterende øyne og kommer med sine velvalgte ord. Å ja, han har selvtillit til tusen, ja han er flink til å legge ordene riktig i setningene sine, i motsetning til meg som ikke er så flink til ordlegge meg.

Etter som det er jeg som har valgt å avstå fra ekteskap, så blir jeg nok "Svartepetter" og et veldig viktig samtaleemne fremover, jeg pleier alltid å "få" det når det er noe.

Fortsetter under...

Helene Harepus

Uff, dette hørtes ikke mye koselig ut..

Og på måten du beskriver det virker det nesten som om du er redd partneren din.

Jeg tror du gjorde det eneste rette. Man skal ikke gifte seg hvis det ikke føles 100% riktig!

Samboeren din må lære seg og respektere deg mer og ta hensyn til at du kanskje ikke alltid er like verbal som han.

Jeg er lik deg.. Midt i kampens hete får jeg aldri sagt det jeg virkelig vil ha frem, det kommer bare stotrete ting som han nesten begynner å le av.. Men samboeren min vet å respektere meg, og slik skal det være!

Ta deg en lang prat med han. ikke hiss deg opp, for det vet du ikke hjelper. Prøv å¨få han til å forstå hvordan du føler deg og hvordan han gjør livet ditt.

Du må bare være sterk!

Klem fra meg

Annonse

Sover du aldri du eller? :)

Måtte jobbe, jeg. Hold meg med selskap til klokka seks!

Hehe joa,men jeg hadde vært på besøk hos ei venninde.Så ikke meldinga di før nå på mårraskvisten.Du får rope neste nattevakt..:)Da skal jeg holde deg litt med selskap:))

=o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...