Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har vært så heldige å ha fått en skjønn liten datter etter IVF-forsøk på Rikshospitalet. Nå har vi lyst til å prøve på å få søsken til henne. Kan noen fortelle meg hvordan vi går frem iforhold til søskenforsøk på RH ? Må vi få lege til å sende søknad eller kan vi ta kontakt med RH selv ? Hvilke prøver må vi gjennom igjen ? Vet dere foesten hvor lang ventetid det er på søskenforsøk nå ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81437-s%C3%B8skenfors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tror at så lenge dere har hatt forsøk på Rikshospitalet før, er det bare å ta en telefon for å avtale oppstart. Tror ikke det er så lang vente tid nå.. En syklus eller to..

Hei.

Vi tok først kontakt pr mail, og fikk svar tilbake om at vi bare skulle sende en skriftelig søknad til dem. Vi trengte ikke ta noen nye prøver siden det var bare et drøyt år siden siste forsøk.

I mailen stod det at de ikke viste hvor lenge vi måtte vente, men da vi fikk brev fra dem ( 1-2 uker etter at søknaden var sendt) kunne jeg begynne å ringe på neste mens.

Dette var i august så jeg vet ikke om dette med ventetider har forandret seg.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81437-s%C3%B8skenfors%C3%B8k/#findComment-434335
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...