Gå til innhold

Uvanlig?

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Er en jente på 21 som har hatt sex kun én gang. Er dette uvanlig?

Har inntrykk av at det er normalt å ha hatt en del sex-partnere i dag.

Skrevet

Du finner sikkert statestikk over dette om du søker.

Men er det så viktig hva som er vanlig, da?

Skrevet

Er det så viktig å vite hva som er vanlig da? Hvis du får vite at gjennomsnittet for 21-åringer er 3 sexpartnere, skal du springe ut og ha sex med to til for å være "normal". Jeg er 24 og har bare hatt én sexpartner og det er samboeren min. Det plager meg ikke i det hele tatt, vi har det godt sammen og jeg er garantert unormal men for meg føles det riktig.

Skrevet

For noen er det helt sikkert "vanlig" ikke å ha hatt noen sexpartnere, for andre er det helt sikkert "vanlig" å ha hatt 50 sexpartnere.

Who cares?

Skrevet

Ikke tenk på hvor vanlig det er å ha mange partnere, vær stolt over at du har vært sammen med en (var det ikke det?) Selv hadde jeg debu`èn da jeg var 19, og siden gikk det "nedover" i den forstand at det ble mange partnere etterhvert... Det førte rett og slett til problem, en skamfølelse uten like etc.

Så, atter en gang: Vær stolt!

Skrevet

Jeg tror det er mye vanligere enn vi kan få inntrykk av.

Fra tid til annen står det reportasjer i blader og aviser om ungdom og sex. Da sier det seg selv at de som har lyst til å snakke med en journalist om dettte i skolegården er de som har noe å fortelle. Dermed kan vi få et feilaktig inntrykk. Jeg ble selv oppringt i forbindelse med en undersøkelse om seksualvaner en gang. Og dette var på den tida jeg levde i et ekteskap helt uten sex. Jeg orket ikke å svare på noe, følte spørsmålene ubehagelige og altfor private. Hadde jeg derimot hatt et velfungerende sexliv hadde jeg plapret villig. Hvis flere føler slik, blir det ofte en feilmargin i slike undersøkelser, fordi det er mindre sexaktivitet hos de som ikke ønsker å være med i undersøkelsen.

Når det gjelder meg selv, vil jeg si at den sexen jeg hadde før fylte 21 kunne jeg godt vært foruten.

Skrevet

Jeg tror mange av dem som har hatt få, eller ingen sexpartnere føler seg "unormal".

Vær heller stolt!!!!!!!!!!

Alle foretrekker vel å finne seg en kjæreste som ikke har hatt sex med halve bygda....

Skrevet

Er 29,, har ikke hadd sex ennå.... slitsomt men lever.. i håp om at man finne noen man kan være glad i....

Du er langt i fra unormal,, mere en person som faktisk ikke springer på byen for å få seg et knull... kommende gutt(er) vil nok sette pris på at du ikke har vært over halve bygda

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...