Ken1365380416 Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Hvordan gjør man det??? (fra a-å)... Gjør d veldig vondt første gang???? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Hei Ken. Det du gjør er at du og partneren din først konser om forspillet. Kysser, kliner, tar på hverandre utenpå klærne, og rett og slett kåter hverandre opp. Etterhvert kan dere kysse og slikke hverandre over hele kroppen. På dette stadiumet er dere veldig kåte. Så kommer dere til oralsexen, som dere utfører på hverandre. Når dere så er klare for selve penetrereningen så kan du f.eks. legge deg på magen og spre beinene så han kommer til, eventuelt sette deg på huk med rumpa i været. La han fingre deg litt, og etterhvert kan du slippe han til. Han må selvsagt bruke mye glidekrem. Be han ta det med ro når han dytter på, men etterhvert vil du nok finne en veldig glede i samleiet. Selv om det kanskje kan føles litt "rart" i starten. Lykke til med "kammeraten" din. 0 Siter
Carlina Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Hei Ken. Det du gjør er at du og partneren din først konser om forspillet. Kysser, kliner, tar på hverandre utenpå klærne, og rett og slett kåter hverandre opp. Etterhvert kan dere kysse og slikke hverandre over hele kroppen. På dette stadiumet er dere veldig kåte. Så kommer dere til oralsexen, som dere utfører på hverandre. Når dere så er klare for selve penetrereningen så kan du f.eks. legge deg på magen og spre beinene så han kommer til, eventuelt sette deg på huk med rumpa i været. La han fingre deg litt, og etterhvert kan du slippe han til. Han må selvsagt bruke mye glidekrem. Be han ta det med ro når han dytter på, men etterhvert vil du nok finne en veldig glede i samleiet. Selv om det kanskje kan føles litt "rart" i starten. Lykke til med "kammeraten" din. Jepp anal fetichen din syder som grøt ser jeg?) Du burde vel levd ut denne fantasien..tror du ikke? =o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jepp anal fetichen din syder som grøt ser jeg?) Du burde vel levd ut denne fantasien..tror du ikke? =o) Njæææ... ikke helt meg det tror jeg, men jeg forsto det sånn at fyren var homofil og trengte noen råd. Homofile trenger sexhjelp de også, selv om hjelpen kommer fra en som er veldig heterofil 0 Siter
Carlina Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Njæææ... ikke helt meg det tror jeg, men jeg forsto det sånn at fyren var homofil og trengte noen råd. Homofile trenger sexhjelp de også, selv om hjelpen kommer fra en som er veldig heterofil *ler*Man er ikke gay selv om man prøver samma kjønn vettu!! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 *ler*Man er ikke gay selv om man prøver samma kjønn vettu!! Nei du sier kanskje noe, men man bør i det minste tenne på det for å gjøre det. Og det gjør jeg overhodet ikke. 0 Siter
Carlina Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Nei du sier kanskje noe, men man bør i det minste tenne på det for å gjøre det. Og det gjør jeg overhodet ikke. Du sier noe,men maaange selger seg til samma kjønnet en eller annen gang av reinspikka nysgjerrighet.... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Du sier noe,men maaange selger seg til samma kjønnet en eller annen gang av reinspikka nysgjerrighet.... Jeg vet. Men jeg tror kanskje at det er mer vanlig blant jenter enn blant gutter. Har du gjort det, eller har du planer om å gjøre det? 0 Siter
Carlina Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jeg vet. Men jeg tror kanskje at det er mer vanlig blant jenter enn blant gutter. Har du gjort det, eller har du planer om å gjøre det? Du får vente i spenning til nettdaten vår;)Nå må jeg krype til sengs,du får kose deg masse i løpet av natten.Lage ett par spennende tema til jeg står opp i morgen..ok? *Klem* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Du får vente i spenning til nettdaten vår;)Nå må jeg krype til sengs,du får kose deg masse i løpet av natten.Lage ett par spennende tema til jeg står opp i morgen..ok? *Klem* Skal se hva jeg kan få igang av temaer Du får sove godt og drømme søtt! *klemz* 0 Siter
Ken1365380416 Skrevet 13. november 2002 Forfatter Skrevet 13. november 2002 Hei Ken. Det du gjør er at du og partneren din først konser om forspillet. Kysser, kliner, tar på hverandre utenpå klærne, og rett og slett kåter hverandre opp. Etterhvert kan dere kysse og slikke hverandre over hele kroppen. På dette stadiumet er dere veldig kåte. Så kommer dere til oralsexen, som dere utfører på hverandre. Når dere så er klare for selve penetrereningen så kan du f.eks. legge deg på magen og spre beinene så han kommer til, eventuelt sette deg på huk med rumpa i været. La han fingre deg litt, og etterhvert kan du slippe han til. Han må selvsagt bruke mye glidekrem. Be han ta det med ro når han dytter på, men etterhvert vil du nok finne en veldig glede i samleiet. Selv om det kanskje kan føles litt "rart" i starten. Lykke til med "kammeraten" din. Takk for tipset 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.