Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest håpfull

Heisan Håpfull! :-)

Jeg har det bra, men synes ikke disse første ukene er kjekke! Har antydning til lysebrun utflod lenge og er self. redd at noe skal skje. Ellers er jeg av og til kvalm og har veldig ømme bryster.

Hvordan går det med deg??

Det går foreløbig veldig bra, tror jeg. Det ligger jo å murrer bak i hodet at jeg bare er uker på vei, og at mye kan skje på den tid.

Bortsett fra denne "fornuftige" tanken lever jeg virkelig i på min egen lille blå sky.

Har også forskjellige symptomer-tror iallefall at det er det....

Når det gjelder blødningene dine, så har flere av mine venninner hatt slik utflod, og det har gått fint med alle barna;) Det er jo et godt tegn at du ikke blør rødt blod...

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81537-godth%C3%A5p/#findComment-437030
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...