Gå til innhold

noen som leser ViMenn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er pr-kåt, så jeg håper hun bruker noen av mine svar etterhvert, med mitt nick!

Muahahaha :)

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

18

• -Riksklysa

16

• Ulv I Faarikaal

14

• SierDuDet

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Følgende står under "opphavsrettigheter, ansvar, klage og kontaktadresser" på http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#6

"Gjennom å sende inn innlegg og spørsmål aksepterer brukeren Doktoronline sin rett til å bruke innlegg og spørsmål slik de måtte ønske - på alle måter, og i alle media, uten vederlag. Doktor Online står fritt til å overdra denne retten til andre.

Retten omfatter, men er ikke begrenset til, bruk av innlegg og spørsmål samlet eller enkeltvis, hele eller deler av innholdet, i endret eller oversatt skikkelse til bruk på Internett, CD-rom, tidsskrifter, aviser, bøker, tv og alle andre eksisterende og kommende publikasjonsmåter.

Ved bruk av innleggene vil alle personopplysninger bli anonymisert."

Det kan forkortes til:

Spørsmål: "Hvordan bruker dere stoffet jeg forfatter til dere ?"

Svar: "Det skal du drite i !"

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Der sa du det, jeg har sett det i Vi Menn, og forundret meg over at jeg kjenner igjen formuleringene, bl a et av SDD og meg. Ikke tenkt på det før nå.

Skrevet

Du så ikke noe innlegg av meg der - hæ? *hviske* Så kunne jeg vise mamma det, si til henne at nå er jeg berømt. Det burde vel gjøre susen - kanskje hun til og med glemmer eple-eddiken for en stakkars stund.

Jeg så da en historie - en sånn der 'en historie fra virkeligheten' i Cocktail her om dagen .... det handlet om en dame med samboer og to barn - det må da ha vært deg?

Jeg sender den til modern din sånn med engang jeg - så er det gjort !

Skrevet

Jeg er pr-kåt, så jeg håper hun bruker noen av mine svar etterhvert, med mitt nick!

Muahahaha :)

tja du er vel ikke bare pr. kåt nei... hehe, men godt forsøk

Skrevet

Det kan forkortes til:

Spørsmål: "Hvordan bruker dere stoffet jeg forfatter til dere ?"

Svar: "Det skal du drite i !"

Åja, det var det webmaster mente.. Da forsto selv jeg det!

*flirer*

Skrevet

*flirer*

du har ikke blitt så mye klokere av solen altså?

jaja, men det var ikke værst...

Skrevet

du har ikke blitt så mye klokere av solen altså?

jaja, men det var ikke værst...

Nå leser jeg faktisk de to sexbøkene til Gro Isachsen. Interessant...

Nei, håret ble bleket i sola, så jeg er en anelse blond blitt..og medfølgende nedsatt forståelse, intelligens, medømmelsesevne og evne til lukeparkering..;)

Skrevet

Nå leser jeg faktisk de to sexbøkene til Gro Isachsen. Interessant...

Nei, håret ble bleket i sola, så jeg er en anelse blond blitt..og medfølgende nedsatt forståelse, intelligens, medømmelsesevne og evne til lukeparkering..;)

du er tilgitt, skal være veldig forsiktig med å rakke ned på din iq, bøyer meg i støevt og gir meg selv et dask på baken...

er bøkene bra altså? kanskje man burde føye de til julegave-lista?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*flirer*

Mange ord og omskrivinger, bedre med klar tale.

F eks "Hold kjeft !" eller "Gå vekk !"

Skrevet

tja du er vel ikke bare pr. kåt nei... hehe, men godt forsøk

Jeg er selvsagt kåt på andre måter også. Det skulle bare mangle.

Skrevet

Jeg synes det ikke spiller noen rolle. Dessuten er det da allmenn kjent at noen av spørsmålene og svarene her kan bli publisert i Hjemmet.

Det hadde bare vært kult hvis jeg hadde fått mitt innlegg på trykk. Helst skulle det ha stått i Vi Menn selvsagt.

Skrevet

Jeg er selvsagt kåt på andre måter også. Det skulle bare mangle.

som jeg skulle sagt det selv...

undres på om man hadde fått mere draget dersom man ga ut en sånn sex-bok?

Skrevet

Hmmm, du sier noe.

Tror nok jeg skal skrive en sexbok i løpet av mitt liv!

Skrevet

Men du har da draget på damene? :-)

Skrevet

Men du har da draget på damene? :-)

selvsagt, men nå vet jeg jo at det er pga utseende og ikke sex-kunnskapene :-)

så spørsmålet må jo være om man får MER draget med ei bok på samvittigheta...

Skrevet

Hmmm, du sier noe.

Tror nok jeg skal skrive en sexbok i løpet av mitt liv!

lurer på det ja... kunne jo fort bli ei tykk bok det :-)

Skrevet

du er tilgitt, skal være veldig forsiktig med å rakke ned på din iq, bøyer meg i støevt og gir meg selv et dask på baken...

er bøkene bra altså? kanskje man burde føye de til julegave-lista?

Jo, holder på med den første som er mye vinklet mot jenters seksualitet. Tror bok to er mer om menn. Det er kanskje den jeg burde lese?

Der står det at jeg må ta ansvar for egen orgasme?! *fnys* Jeg som har ventet og ventet på at den skulle komme dalende...Faen. Hva skal man med mannfolka da da?

*pakker ut ET'en som kom tilbake fra reparasjon i dag*

Skrevet

Jo, holder på med den første som er mye vinklet mot jenters seksualitet. Tror bok to er mer om menn. Det er kanskje den jeg burde lese?

Der står det at jeg må ta ansvar for egen orgasme?! *fnys* Jeg som har ventet og ventet på at den skulle komme dalende...Faen. Hva skal man med mannfolka da da?

*pakker ut ET'en som kom tilbake fra reparasjon i dag*

*klapper i hendene*

hygger meg med tanken på at du endelig får hilse skikkelig på ET...

når det gjelder nytten av menn, tja, hva skal vi gjøre da? vi får jo kjeft uansett, enten er vi ikke gode nok i senga, eller så er vi ikke gubbe-emne... pokker, vi kommer jo ingenvei, hehe...

Skrevet

Mange ord og omskrivinger, bedre med klar tale.

F eks "Hold kjeft !" eller "Gå vekk !"

Helt klart. Der jeg kommer fra pakker vi det ikke inn.

"Pell dæ vekk!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...