tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 *klapper i hendene* hygger meg med tanken på at du endelig får hilse skikkelig på ET... når det gjelder nytten av menn, tja, hva skal vi gjøre da? vi får jo kjeft uansett, enten er vi ikke gode nok i senga, eller så er vi ikke gubbe-emne... pokker, vi kommer jo ingenvei, hehe... Takk for at du unner meg en real omgang og heftig sex med en alien.. Foreløpig står den til utstilling på TV'n. Er alternativet at enten er dere ikke gode nok i senga eller ikke gubbeemne? *flirer* Og hvilke av de to overnevnte har du fått slengt i fleisen? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Takk for at du unner meg en real omgang og heftig sex med en alien.. Foreløpig står den til utstilling på TV'n. Er alternativet at enten er dere ikke gode nok i senga eller ikke gubbeemne? *flirer* Og hvilke av de to overnevnte har du fått slengt i fleisen? ingen av dem :-) er nemlig svigermors drøm, godt gubbe-emne og god i senga :-) så det så... bare så synd at jeg er så ung... tror hu mor er heldig jeg 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 ingen av dem :-) er nemlig svigermors drøm, godt gubbe-emne og god i senga :-) så det så... bare så synd at jeg er så ung... tror hu mor er heldig jeg Duh..høh.. Og feilen var da? At du var for ung? Du er gammel nok til både å være gift og fått tre unger vettu.. *s* 0 Siter
Amiga Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jeg vil gjerne ha mine svar publisert i Vi Menn. *hehe* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 lurer på det ja... kunne jo fort bli ei tykk bok det :-) En tykk bok, og mange pissed off kvinnfolk som fikk deres prefaranser på trykk 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Duh..høh.. Og feilen var da? At du var for ung? Du er gammel nok til både å være gift og fått tre unger vettu.. *s* tenkte mer på dere damene i deres beste alder jeg vet du... tenker alltid på deg... 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 En tykk bok, og mange pissed off kvinnfolk som fikk deres prefaranser på trykk hehe, det er vel kanskje noen som hadde reagert ja... og ikke minst hadde man nok fått noen gretne tilbakemeldinger fra de som ikke ble nevnt :-) er jo tross alt ikke alle som har vært noe å skrive hjem om... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 hehe, det er vel kanskje noen som hadde reagert ja... og ikke minst hadde man nok fått noen gretne tilbakemeldinger fra de som ikke ble nevnt :-) er jo tross alt ikke alle som har vært noe å skrive hjem om... Sant nok, og noen husker man ikke engang navnet på. Uten at jeg ville tatt med navnet i en bok, uansett. Man må jo for øvrig ta med de som ikke er verdt å bli nevnt også. I den delen av boka som tar for seg hvordan man ikke skal gjøre det 0 Siter
Bård Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Hei! Greit nok det.. sier ikke at det plager meg, tenkte at de ikke gjorde det uten lov. MEN - og her kommer poenget: Det står i spalten til ViMenn at det er LESERNES spørsmål, men det er det jo ikke! Derfor mener jeg at det ikke burde stå sånn som det gjør, eller skrive at det er fra en internettside. Skjønner poenget ditt, Priscilla. Men at Vi Menn bløffer leserne ved å påstå at spørsmålene er "fra leserne" er jo ikke no Dr. Online kan gjøre noe med. Dette må du klage på overfor redaksjonen/redaktøren av Vi Menn (og evt. Pressens Faglige Utvalg, som er pressens eget overvåkingsorgan, og som trolig vil ha interesse av å behandle saker som dette også). 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 selvsagt, men nå vet jeg jo at det er pga utseende og ikke sex-kunnskapene :-) så spørsmålet må jo være om man får MER draget med ei bok på samvittigheta... Så det du sier er at du er råkjekk men elendig i senga? Det er helt omvendt av meg, det. Jeg ser helvete ut men er en jævel til å pule. Og da blir det også damer 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Sant nok, og noen husker man ikke engang navnet på. Uten at jeg ville tatt med navnet i en bok, uansett. Man må jo for øvrig ta med de som ikke er verdt å bli nevnt også. I den delen av boka som tar for seg hvordan man ikke skal gjøre det muhahaha, tror nok dette ville blitt en storselger... bedre enn boka til märtha og ari i alle fall... *løper og henter penn og papir* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 muhahaha, tror nok dette ville blitt en storselger... bedre enn boka til märtha og ari i alle fall... *løper og henter penn og papir* Bedre enn Ari og Marthas bok, ja. Og i motsetning til deres bok som også omhandlet troll, så vil min bok inneholde reele troll dersom jeg skal skrive om alle damene 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 tenkte mer på dere damene i deres beste alder jeg vet du... tenker alltid på deg... Å hold snavla på deg! "damer i sin beste alder" *fnys* Høres ut som generasjonskløfta som taler.. Pokker at du skal minne meg på at det er et nytt tiår for meg. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Helt klart. Der jeg kommer fra pakker vi det ikke inn. "Pell dæ vekk!" Og her kommer vi fra ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Nå leser jeg faktisk de to sexbøkene til Gro Isachsen. Interessant... Nei, håret ble bleket i sola, så jeg er en anelse blond blitt..og medfølgende nedsatt forståelse, intelligens, medømmelsesevne og evne til lukeparkering.. Da har du krav på fradrag for liten fatteevne... du trenger bare bevise at du er ekte blond.... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Og her kommer vi fra ? Nei, det vet da ikke jeg. Jeg snakker for meg selv:) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Nei, det vet da ikke jeg. Jeg snakker for meg selv:) Altså liten fatteevne :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Altså liten fatteevne :-) Hæ? Hva er det du snakker om? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Så det du sier er at du er råkjekk men elendig i senga? Det er helt omvendt av meg, det. Jeg ser helvete ut men er en jævel til å pule. Og da blir det også damer nei faen, men de kan jo ikke se hvordan jeg er i senga bare ved å se på meg :-) nei, jeg er vel ikke no spes over gjennomsnittet... men er rasende god i bingen selvsagt... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 nei faen, men de kan jo ikke se hvordan jeg er i senga bare ved å se på meg :-) nei, jeg er vel ikke no spes over gjennomsnittet... men er rasende god i bingen selvsagt... Jeg er også rasende god i bingen, men folk vet jo desverre ikke det bare ved å se på meg. Dog har jo noen venninner av folk jeg hatt sex med lagt kraftig ann på meg ved flere anledninger, så jeg lever i troen om at ryktet om min ekstreme sexuelle kompetanse er i ferd med å spre seg over hele vårt land 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.