-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Bedre enn Ari og Marthas bok, ja. Og i motsetning til deres bok som også omhandlet troll, så vil min bok inneholde reele troll dersom jeg skal skrive om alle damene hehe, du er vel inne på noe der ja... har vel vært en del pilgrimsferder opp gjennom årene også... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Da har du krav på fradrag for liten fatteevne... du trenger bare bevise at du er ekte blond.... Trenger jeg å bevise noe overfor deg da? Du har vel sett bildet på msn.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Hæ? Hva er det du snakker om? Bunnen falt litt ut av dette, men det var bare en spøk, ikke bruk tid på det :-) spøk faller ofte fra hverandre her. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Trenger jeg å bevise noe overfor deg da? Du har vel sett bildet på msn.. Marsvinet ? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jeg er også rasende god i bingen, men folk vet jo desverre ikke det bare ved å se på meg. Dog har jo noen venninner av folk jeg hatt sex med lagt kraftig ann på meg ved flere anledninger, så jeg lever i troen om at ryktet om min ekstreme sexuelle kompetanse er i ferd med å spre seg over hele vårt land hehe, da er vi nærsagt to... hadde en diskusjon om dette her inne en gang, hvorpå de gjorde et forsøk å skjønne hvordan jeg kunne være så selvsikker på seksuelle prefereanser... men jeg mente nå det at så lenge venninner av tidligere erobringer kom løpende, så måtte jo noe være bra :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Bunnen falt litt ut av dette, men det var bare en spøk, ikke bruk tid på det :-) spøk faller ofte fra hverandre her. :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Marsvinet ? Jepp, men marsvinet var ikke blond:) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 hehe, da er vi nærsagt to... hadde en diskusjon om dette her inne en gang, hvorpå de gjorde et forsøk å skjønne hvordan jeg kunne være så selvsikker på seksuelle prefereanser... men jeg mente nå det at så lenge venninner av tidligere erobringer kom løpende, så måtte jo noe være bra :-) Ja, det med at venninnene til de du har hatt sex med vet at du er enorm, det må bety mye. At de daværende damene sier det, betyr litt der og da, men det er typisk kjerringpakk å fly rundt etter at det er slutt å fortelle folk at du var elendig i senga. Dette er selvsagt løgn, og det de har fortalt til deg når dere var sammen kan meget godt være en sannhet med modifikasjoner. Detaljene venninnene får, de er uansett sanne. Ergo: Kommer venninnene løpene, da er du god i senga! 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Å hold snavla på deg! "damer i sin beste alder" *fnys* Høres ut som generasjonskløfta som taler.. Pokker at du skal minne meg på at det er et nytt tiår for meg. om du er 20 eller 30 gir jeg blanke i... du vil alltid være tigertrollet for meg... men eller uten solbrun mage :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jepp, men marsvinet var ikke blond:) Tenker..... Marsvin er mangefarget, og farger ikke pelsen. Barn på 5 år eller så er heller ikke i den risikogruppen. Men husker jeg fargen på håret ? ja, det var lys blondt. Problemet er bare: jeg var selv helt lys da jeg var barn, det er jeg ikke nå. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 om du er 20 eller 30 gir jeg blanke i... du vil alltid være tigertrollet for meg... men eller uten solbrun mage :-) Jeg skjønner ikke hvorfor damer soler seg, jeg liker dem bedre bleke. Men det prinsippet kan vel også fravikes som alle andre jeg har fraveket. Men så er det ingen som hører på meg dahh. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 nei faen, men de kan jo ikke se hvordan jeg er i senga bare ved å se på meg :-) nei, jeg er vel ikke no spes over gjennomsnittet... men er rasende god i bingen selvsagt... Jo! I følge Gro's bok kan man nemlig _se_ det på folk! Så nå kan du bare stikke å gjemme deg..*flirer* Det oser sex/sensualitet av folk som vitner om masse seksuell erfaring. Vart du skræmt no? Tenk på blikk, kroppsbeherskelse, ganglag og sexy framtoning du, så har du noe å jobbe med tenker jeg..hehe. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Tenker..... Marsvin er mangefarget, og farger ikke pelsen. Barn på 5 år eller så er heller ikke i den risikogruppen. Men husker jeg fargen på håret ? ja, det var lys blondt. Problemet er bare: jeg var selv helt lys da jeg var barn, det er jeg ikke nå. Du har et poeng der ja:) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 om du er 20 eller 30 gir jeg blanke i... du vil alltid være tigertrollet for meg... men eller uten solbrun mage :-) *smask* Flinke gutten sin det -kan det der med å velge rette ord for å korrigere et "skjevt" utsagn.. *ler* Det vitner om at du har noen diskusjoner i heimen bak deg ja:) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Du har et poeng der ja:) Jeg mangler fremdeles en del data her. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jeg mangler fremdeles en del data her. Næsj. Der er beviset for at jeg er blond. Og at marsvinet er flekkete. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Næsj. Der er beviset for at jeg er blond. Og at marsvinet er flekkete. Du -var- blond og marsvinet -var- flekkete. Marsvinet er i de evige salatbed og du er fremdeles blond ? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Du -var- blond og marsvinet -var- flekkete. Marsvinet er i de evige salatbed og du er fremdeles blond ? Nei. Og marsvinet ble knerta hos veterinæren. Ingen salatbedd på det nei:) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Nei. Og marsvinet ble knerta hos veterinæren. Ingen salatbedd på det nei:) Jammen-jammen i det hinsidige da ? Marsvin er vel ikke djeveldyrkere ? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jammen-jammen i det hinsidige da ? Marsvin er vel ikke djeveldyrkere ? Jommen jeg var fem år og hadde ikke vetorett! Men sorgen har vært tung å bære. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.