Gå til innhold

Orgasmedouble.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har aldri hatt problemer med å få orgasme til vandlig, og har hatt endel ok sex.

Nå er jeg i et forhold som det har blitt en artig og fin liten vri på.

Vi koser og holder på og jeg bør ikke kose med meg selv. Når jeg merker at typen begynner å nærme seg så kan jeg begynne å tenke på meg selv. Om det så bare tar et par minutter så klarer jeg å følge...dvs. hvor mer jeg skjønner han nærmer seg dess mere triller det for meg. Akkurat som om det å vite at han kommer åpner døra for meg, og vi kommer samtidig alltid.

Artig, flott og fint....men det facinerer meg litt for jeg har ikke hatt det helt slik før.

Noen med samme erfaring? Er det tilliten i forholdet? Alderen min...høø...eller bare passer vi helt enkelt sammen?

Morsomme greier detta her........ja......man blir aldri utlært..!!!

Skrevet

kanskje du har vært heldig å møte en mann som kan sakene sine? en som ikke forventer at du skal "klare deg på egen hånd"?

eller rett og slett så er det slik at dere tenner hverandre så mye at alt bare sier pang?

heldig er du uansett skjønner jeg

Skrevet

kanskje du har vært heldig å møte en mann som kan sakene sine? en som ikke forventer at du skal "klare deg på egen hånd"?

eller rett og slett så er det slik at dere tenner hverandre så mye at alt bare sier pang?

heldig er du uansett skjønner jeg

Det er det som er litt rart....gubben er voksen men ikke erfaren,på den måten at han har hatt meget få partnere.

Det er liksom min kropp som er litt "rar".

Men jeg har et veldig tillitsforhold til denne typen ellers i hverdagen, så det er nok muligens der det ligger.

Veldig rart er det iallefall å hå sånn "kontakt" med kroppen sin, og ja, jeg anser meg som veldig heldig.

Og så er det litt morsomt da!

(Takk for koselig svar Riksklysa, hadde venta meg litt av hvert på dette inlegget !!!)

Skrevet

Det er det som er litt rart....gubben er voksen men ikke erfaren,på den måten at han har hatt meget få partnere.

Men jeg har et veldig tillitsforhold til denne typen ellers i hverdagen, så det er nok muligens der det ligger.

Veldig rart er det iallefall å hå sånn "kontakt" med kroppen sin, og ja, jeg anser meg som veldig heldig.

(Takk for koselig svar Riksklysa, hadde venta meg litt av hvert på dette inlegget !!!)

kan selvsagt være seriøs jeg også...

synes du skal nyte dette for alt det er verdt jeg... det er ikke hver dag man treffer slike menn...

det at han ikke er av de mest erfarene bør ikke nødvendigvis være noe negativt...

Skrevet

Når jeg tenkte på litt snodige og kanskje dumme kommentarer så tenkte jeg ikke på deg.....

Har fulgt svarene dine som andre og du svarer da jammen seriøst og ordentlig nok du :o)

Faktisk så syntes jeg ikke "klysenicket" ditt harmonerer med de fine og respektfulle svar du kan gi.

Whøøø......nå gir jeg mye komplimenter du.....

Jepp, god kveld fortsatt...

Skrevet

Jeg tror nok mye ligger i at du er fullstendig avslappet med denne fyren. Dette har jo med han og det forholdet dere har - men også sikkert alderen din - at du begynner å bli voksen og erfaren.

Så er det andre ting som spiller inn - at du tenner på fyren - at han kan sakene sine - dere passer godt sammen både seksuelt og på andre måter osv.

Skrevet

Når jeg tenkte på litt snodige og kanskje dumme kommentarer så tenkte jeg ikke på deg.....

Har fulgt svarene dine som andre og du svarer da jammen seriøst og ordentlig nok du :o)

Faktisk så syntes jeg ikke "klysenicket" ditt harmonerer med de fine og respektfulle svar du kan gi.

Whøøø......nå gir jeg mye komplimenter du.....

Jepp, god kveld fortsatt...

pinadø, nå ble jeg stum, godt ingen ser meg her jeg sitter...

ække hver dag jenter kommer med den kommentaren, ikke her inne i alle fall :-)

en en aften uten de store overraskelser

Helene Harepus
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver..

Mye kan nok skyldes at dere passer sammen, og at du slapper av...

Men, jeg merket at det var mye enklere å få det til hvis jeg konsentrerte meg litt om hva som faktisk gjorde godt for _meg_...

Ofte er man litt opptatt av at det skal være godt for den andre parten og glemmer å nyte selv..

Jeg konsentrerer meg om nytelse min.. Og pang.. så kommer orgasmen....;-)

Skrevet

pinadø, nå ble jeg stum, godt ingen ser meg her jeg sitter...

ække hver dag jenter kommer med den kommentaren, ikke her inne i alle fall :-)

en en aften uten de store overraskelser

Det er deg fortjent.

Er mange forskjellige innlegg her inne så det skal noe til å ikke spy ut gøgge enkelte ganger.

Kanskje det er jeg som er rar, men jeg legger merke til det, når et hannkjønn klarer å svare ordentlig på div. innlegg og det virker som om han er oppriktig interessert i å hjelpe.

Det er jo liksom en stor del av det å være her inne etter som jeg har skjønt.

Så ta komplimentet du Riksklysa, og fortsett sånn.

*smiler*

Skrevet

Det er deg fortjent.

Er mange forskjellige innlegg her inne så det skal noe til å ikke spy ut gøgge enkelte ganger.

Kanskje det er jeg som er rar, men jeg legger merke til det, når et hannkjønn klarer å svare ordentlig på div. innlegg og det virker som om han er oppriktig interessert i å hjelpe.

Det er jo liksom en stor del av det å være her inne etter som jeg har skjønt.

Så ta komplimentet du Riksklysa, og fortsett sånn.

*smiler*

Du var hannkjønn eller ???

Nå ble jeg litt usikker...

Uansett...komplimentet er like velfortjent uansett...

Skrevet

Du var hannkjønn eller ???

Nå ble jeg litt usikker...

Uansett...komplimentet er like velfortjent uansett...

er mann så det holder, tror jeg :-)

Skrevet

*latter*

Oki......

ja du veit, man kan aldri være sikker... eller det vil si, det er vel de gangene jeg har vært i tvil om hvorvidt en del jenter faktisk er jenter... gutter er egentlig enkle sånn sett, enten er du mann, eller så er du det ikke. JEG hevder å være MANN, (men liker å se på megselv som en gutt eller ung mann:-))))

*lol*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

ja du veit, man kan aldri være sikker... eller det vil si, det er vel de gangene jeg har vært i tvil om hvorvidt en del jenter faktisk er jenter... gutter er egentlig enkle sånn sett, enten er du mann, eller så er du det ikke. JEG hevder å være MANN, (men liker å se på megselv som en gutt eller ung mann:-))))

*lol*

Vi må nok ha dokumentasjon, dette blir mistenkelig bombastisk. Inntil videre er du kvinne.

Skrevet

*lol*

Jepp, du har rett......

Man er så gammal man føler seg serru...så da........

Alderen din da? (Ække uhøflig å spørre en mann om slikt vel ????)

Hvis ikke du tør svare så kanskje Ulven får vann på mølla !!!

*ler*

Skrevet

Vi må nok ha dokumentasjon, dette blir mistenkelig bombastisk. Inntil videre er du kvinne.

er halvveis til 50... eller et kvart århundre som noen liker å si det...

holdt nesten på å si at hårveksten i ansiktet avslører meg, men kom plutselig på at jeg har møtt en del kvinner med samme problem :-)

*lol*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

holdt nesten på å si at hårveksten i ansiktet avslører meg, men kom plutselig på at jeg har møtt en del kvinner med samme problem :-)

*lol*

Du har rett, en fjern bekjent er opprinnelig dame, men hormonbehandlinger har gitt h*n grov stemme, skjegg og bart. Bare de brede hoftene avslører opprinnelsen. Og jeg oppdaga det da h*n skulle opp i overkøya på Danskebåten. Plutselig var jeg lys våken,noe vesentlig manglet i trusa ! Ugh

Skrevet

*lol*

*gaplatter*

Flott, en moden ung mann med andre ord...

;o)

Skrevet

Du har rett, en fjern bekjent er opprinnelig dame, men hormonbehandlinger har gitt h*n grov stemme, skjegg og bart. Bare de brede hoftene avslører opprinnelsen. Og jeg oppdaga det da h*n skulle opp i overkøya på Danskebåten. Plutselig var jeg lys våken,noe vesentlig manglet i trusa ! Ugh

Woww......en smule mere forsiktig etter det kanskje ??

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Woww......en smule mere forsiktig etter det kanskje ??

Heldigvis er h*n opptatt og gift? med en annen dame. Dagen før hadde jeg fleipa med at h*n og jeg skulle på byen og sjekke opp noen gutter. Nå er jeg strait mann og det var en fleip, men fleipen kom i et litt underlig lys etter den nye avsløring. Livet er ikke greit. Vi er fremdeles gode venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...