-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Heldigvis er h*n opptatt og gift? med en annen dame. Dagen før hadde jeg fleipa med at h*n og jeg skulle på byen og sjekke opp noen gutter. Nå er jeg strait mann og det var en fleip, men fleipen kom i et litt underlig lys etter den nye avsløring. Livet er ikke greit. Vi er fremdeles gode venner. *lol* det der kan man vel kalle å tråkke i salaten? herregud, tror faktisk at jeg hadde daua dersom jeg jeg oppdaga noe sånt... men på den annen side, hadde vel ikke vært så høy i hatten dersom jeg sjekka opp ei dame med snurrebass heller... *løpe og gjemme seg* 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 *gaplatter* Flott, en moden ung mann med andre ord... ;o) tja, som du sier, man er ikke eldre enn man føler seg :-) når det kommer til modenhet, så kan jeg jo si at jeg føler meg som et eplekart til tider *drømmer om eplekake* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 *lol* det der kan man vel kalle å tråkke i salaten? herregud, tror faktisk at jeg hadde daua dersom jeg jeg oppdaga noe sånt... men på den annen side, hadde vel ikke vært så høy i hatten dersom jeg sjekka opp ei dame med snurrebass heller... *løpe og gjemme seg* Sitat Cornelis: At få nåt i handen du inte vil haaa.." han fikk det en gang og løp etter damene med kniv... avisene likte det. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Sitat Cornelis: At få nåt i handen du inte vil haaa.." han fikk det en gang og løp etter damene med kniv... avisene likte det. hehe, ja det skulle tro ja, greit å ha noe å skrive om:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.