Gå til innhold

Ungt samboerpar kjeder seg

Anbefalte innlegg

Gjest plommestein

Vi er et samboerpar på 22. Har vært sammen i litt over 3 år nå. Vi har det morro sammen når vi er ute og driver med ting, men nå i det siste har det blitt litt kjedelig å sitte å glo på tv, og vi hogger fortere til hverandre. Vi har sett litt mye til hverandre i det siste (hver dag) og det begynner å gå oss på nervene.

Hva gjør alle andre? Være sammen venner, greit nok, men når de ikke kan? Og når man ikke har mye penger til å bruke på morro? Vi har sett på tv, leid filmer, spilt kort, spilt andre spill, men vi blir lei.

Vi trenger mer spenning i hverdagen! Sexlivet er så godt som dødt.. Det hender vi tar en 5-minutters i helga, men det er det hele. Får liksom ikke noe glede ut av det lenger, og jeg er nesten redd for å ta på han. Før kunne jeg leke med han lenge, suge han for så å sette meg på han, men alt det der er borte. Jeg vet han savner det. men jg har ikke lyst til å gjøre sånt lenger, bare kose han og kysse han.

Elsker han masse, og han er alt for meg, men begynner vi å bli lei trynet tiol hverandre?

Hva kan vi gjøre for å nyte sex igjen? Sexboka, er den bra? Finnes det andre bra bøker somhjelper par med å fange opp knisten igjen?

Vi har lite og gjøre, men trives eller bra sammen, elsker hverandre, men sexen er nesten borte.

Råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81619-ungt-samboerpar-kjeder-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja, det første som slår meg er egentlig at sexen kommer med trivselen, ikke andre veien, derfor tror jeg ikke at forbedret sex-liv vil bedre forholdet ellers...

men det dere opplever nå er ikke uvanlig blant samboere, det er ganske så normalt, vet i allefall at jeg har vært gjennom det samme selv, men der løste ting seg av seg selv...

lykke til

Hvis du ikke finner på ting å gjøre med din samboer så bør du kanskje vurdere hele samboerskapet ?

Dere må forøvrig ikke være sammen hele tiden. Har dere ikke venner som gidder å gjøre noe skaff dere nye. Snakk/diskuter sammen . Skaff dere egne hobbyer.

Angela1365380318

Reis vekk en stund hver for dere, om bare for en helg slik at dere rekker å savne hverandre, eller dra på en (billig?!?) romantisk tur sammen vekk fra stua.

Pynt deg litt for han og gi han all din oppmerksomhet slik som du en gang pleide, ønsker du deres gamle sex liv tilbake så må du også ofre noe og stå på, ikke bare la det være opp til han, fordi om du mangler overskudd og lyst, det blir nok bedre etter hvert.

Reis vekk en stund hver for dere, om bare for en helg slik at dere rekker å savne hverandre, eller dra på en (billig?!?) romantisk tur sammen vekk fra stua.

Pynt deg litt for han og gi han all din oppmerksomhet slik som du en gang pleide, ønsker du deres gamle sex liv tilbake så må du også ofre noe og stå på, ikke bare la det være opp til han, fordi om du mangler overskudd og lyst, det blir nok bedre etter hvert.

halleluja...det må da gå an å stirre i veggen sammen også..."Dolle seg opp for ham og gi han all din oppmerksomhet"??

GET A LIFE sier nå jeg.....

Gjest Yunalesca 23

tja, det første som slår meg er egentlig at sexen kommer med trivselen, ikke andre veien, derfor tror jeg ikke at forbedret sex-liv vil bedre forholdet ellers...

men det dere opplever nå er ikke uvanlig blant samboere, det er ganske så normalt, vet i allefall at jeg har vært gjennom det samme selv, men der løste ting seg av seg selv...

lykke til

Av og til må man lære å kjede seg sammen. Man kan ikke alltid ha full fest og gjøre noe hele tiden.

Og om dere ikke har evnen til å kjede dere sammen, så tegner det jo litt dårlig for forholdet deres.

Men sexlivet er noe dere kan gjøre noe selv med! Legg av helga til å bare ligge i senga og kose med hverandre er jo kanskje en ide?

Bruk mer tid enn 5 minutter. Dra det ut!

Sug han sånn som før osv. Du sier du bare vil kose, da er det jo DU som gjør sexlivet til det det er, dersom han gjerne vil ha det som før.

Om du vil gjøre annet enn å se på tv, så dra på kino alene en tur, et kafebesøk for deg sjøl med en god bok. Du MÅ jo ikke sitte i stua og glo....det finnes andre ting å gjøre på.

Annonse

Gjest plommestein

halleluja...det må da gå an å stirre i veggen sammen også..."Dolle seg opp for ham og gi han all din oppmerksomhet"??

GET A LIFE sier nå jeg.....

det er det jeg prøver på jo! Herregud for ei megge!

Blir litt lei av å bare stirre i veggen skjønner du. Kanskje det er du som bør få deg et liv?

Sånne svar kan du spare deg for

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...