Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skytte1365380395

Hei på deg!

UL gikk greit, fikk ikke dato for uttak, det var for tidlig å si, men antar at det blir tirs. eller ons. Jeg kunne se eggposene selv og begynte desperat å telle. Tror det var ca. 3-4 stk. på hver side. Må tilbake igjen i morgen til ny UL.

Fortsetter på sammen dose med puregon. Vi kan jo chatte i kveld, så får jeg høre hvordan det er gått med deg.

Skal vi si kl. 20.00.

Jeg har internett hjemme men får ikke lagt inn innlegg på DOL. Den er sperret p.g.a større sikkerhet mot virus. Nå skal jeg ikke på jobb før alt er over. Skal prøve å få mannen min til å fikse data'n så jeg kan gi oppdatering her underveis. Hvis ikke kommer jeg til å være en del på chatten. Men jeg får lest innlegg på internett hjemme.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81632-skytte/#findComment-436599
Del på andre sider

Hei på deg!

UL gikk greit, fikk ikke dato for uttak, det var for tidlig å si, men antar at det blir tirs. eller ons. Jeg kunne se eggposene selv og begynte desperat å telle. Tror det var ca. 3-4 stk. på hver side. Må tilbake igjen i morgen til ny UL.

Fortsetter på sammen dose med puregon. Vi kan jo chatte i kveld, så får jeg høre hvordan det er gått med deg.

Skal vi si kl. 20.00.

Jeg har internett hjemme men får ikke lagt inn innlegg på DOL. Den er sperret p.g.a større sikkerhet mot virus. Nå skal jeg ikke på jobb før alt er over. Skal prøve å få mannen min til å fikse data'n så jeg kan gi oppdatering her underveis. Hvis ikke kommer jeg til å være en del på chatten. Men jeg får lest innlegg på internett hjemme.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Klemmer fra

Da møtes vi på fub chat ca kl 20. Jeg er kjempe spent og skal snart dra til legen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81632-skytte/#findComment-436674
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...