Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. jeg er 22 år og har problemer med penisen min. Forhuden min kan ikke trekkes tilbake. Det er veldig iriterende. Jeg har ingen problemer under samleien men det gjør litt vundt når jeg prøver å trekke forhuden på penisen. D jeg lurer på er hvordan skaj jeg få det til? må jeg ta operasjon eller finnes det noen måter hvor jeg ikke trenger å gå til legen eller kan gjøre d selv??? jeg HÅPER virkelig på et svar fra dere......

Skrevet

Gå til legen, kapp av forhuden, ha en uke eller to uten sex, og alt vil bli så meget bedre.

Been there, done that.

Forhud er for amatører.

Skrevet

aner meg at SDD har foreslått en omskjæring og jeg stiller meg bak ham der...(gadd ikke lese svaret hans)

du blir "kvitt" forhuden og du vil merke en stor forbedring både personlig og seksuelt...

det er kjapt og nesten smertefritt utført, og du vil bli som en helt ny person...

lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...