Gå til innhold

Bikinilingjen

Anbefalte innlegg

Gjest Lolitaaaaaaaa
Skrevet

Eg får ikke til å vokse skrittet selv (strame huden, rive av voksen, mangler rett og slett nok hender)

Så eg tenkte at eg skulle koste på meg en time hos en profesjonell hudpleier, det heter voksing av bikiniligjen, hvor mye tar de vekk, tar de vekk alt?

Helst vil eg miste alt, men det er kansje ikke verdens morsomste jobb, å rote i skrittet til andre mener eg, så blir det utført, noen som har prøvd?

Skrevet

har du tenkt å vokse selve villdyret?

au au au au... fortell hvordan det gikk da

*løper og gjemmer meg*

Skrevet

Det er myyyye bedre å få det gjort hos hudpleier.

Jeg har betalt rundt 150kr for det og det blir mye bedre resultat, mindre irritert hud og varer lengre -er min erfaring.

De fjerner så mye du ønsker. Husk, det gjør dette ofte og synes ikke sånt er pinlig.. Vanligvis har jeg hatt på trusen og dratt den til side så mye som jeg ønsker å få fjernet. Trusekanten blir beskyttet med et papir for ikke å få voks på.

Lykke til:)

Skrevet

har du tenkt å vokse selve villdyret?

au au au au... fortell hvordan det gikk da

*løper og gjemmer meg*

Pingle!

Skrevet

Pingle!

pinadø, hadde aldri voksa pungen f.eks... nei, takke seg til høvel...

Skrevet

pinadø, hadde aldri voksa pungen f.eks... nei, takke seg til høvel...

Hyggelig å høre at den får trimming. Sånn skal det være. At du ikke hadde tort å vokse den kommer jo ikke som en bombe da;)

Skrevet

Hyggelig å høre at den får trimming. Sånn skal det være. At du ikke hadde tort å vokse den kommer jo ikke som en bombe da;)

nei dæven, skal jo ikke røske av ballene heller? nei jeg vil heller være feig og glatt enn evenukk...

Skrevet

nei dæven, skal jo ikke røske av ballene heller? nei jeg vil heller være feig og glatt enn evenukk...

Du har sett for mye på film!

Men der serru.

Vi liiiiider oss gjennom mye for å se pene ut, mens dere tar short cut'ene..

Skrevet

Du har sett for mye på film!

Men der serru.

Vi liiiiider oss gjennom mye for å se pene ut, mens dere tar short cut'ene..

nå ja...

men jeg trives som pyse...

Skrevet

Vokse skrittet?

Det må da være heeeeeelvetes vondt?

Hva er galt med vanlig barberhøvel? Etter et par ganger og litt Aloe Vera, så vender huden seg til det.

Skrevet

Vokse skrittet?

Det må da være heeeeeelvetes vondt?

Hva er galt med vanlig barberhøvel? Etter et par ganger og litt Aloe Vera, så vender huden seg til det.

Hun mener bare bikinilinjen da -det som event stikker utenfor trusa...

Men det er de som vokser hele greia -gud bedre! DET har man høvel til..:)

Skrevet

nå ja...

men jeg trives som pyse...

Hvis du har misforstått voksingen sånn som SDD, så var det ikke snakk om voksing av alt hår altså..

Stort sett bruker man høvel til resten:)

Skrevet

Hun mener bare bikinilinjen da -det som event stikker utenfor trusa...

Men det er de som vokser hele greia -gud bedre! DET har man høvel til..:)

Men hun snakker om skrittet og at hun ikke kommer til. Da trodde jeg det var snakk om hele greia hennes, jeg.

Isåfall må jo det gjøre forholdsvis vondt, men noen liker jo S/M også :)

Skrevet

Men hun snakker om skrittet og at hun ikke kommer til. Da trodde jeg det var snakk om hele greia hennes, jeg.

Isåfall må jo det gjøre forholdsvis vondt, men noen liker jo S/M også :)

Ok, hvis jeg har misforstått hele spørsmålet skal jeg rulle inn her og nå...og ønske henne lykke til....:-)

Skrevet

Ok, hvis jeg har misforstått hele spørsmålet skal jeg rulle inn her og nå...og ønske henne lykke til....:-)

Du har sikkert rett. Voksing av underlivet kan vel ikke akkurat være den helt store drømmen, og jeg vil i hvertfall ikke se på at noen gjør det :)

Skrevet

Hvis du har misforstått voksingen sånn som SDD, så var det ikke snakk om voksing av alt hår altså..

Stort sett bruker man høvel til resten:)

takker, var nesten i gang med å skrive et grettent svar ang forskjellsbehandlign og sånt til deg jeg nå:-)

det var nemlig hele villdyret jeg trodde skulle vokses... det hadde jo vært villt

Skrevet

takker, var nesten i gang med å skrive et grettent svar ang forskjellsbehandlign og sånt til deg jeg nå:-)

det var nemlig hele villdyret jeg trodde skulle vokses... det hadde jo vært villt

Huffda, ingen forskjellsbehandling her nei..

Nei, men det er noen som vokser alt. Men overskriften viser til bikinilinjen -og det er de eventuelle hår som stikker utenfor...bikinien ja..;)

Skjønner?

Skrevet

Du har sikkert rett. Voksing av underlivet kan vel ikke akkurat være den helt store drømmen, og jeg vil i hvertfall ikke se på at noen gjør det :)

Ikke jeg heller!

Det er da måte på hva man lider seg gjennom:)

Tanya1365380060
Skrevet

Har du prøvd å barbere da?

Det er veldig enkelt, gjør ikke vondt, tar kort tid og du kan da ta ALT selv! :)

Det eneste er jo at voksing holder mye lengere enn barbering, det er jo en positiv fordel.

Har selv bare vokset bikinilinjen hos en profesjonell, gjorde det en del tidligere i tenårene, og da var det liksom bare det jeg ville fjerne..aner ikke om de kan ta hele greia!

Skrevet

Ikke jeg heller!

Det er da måte på hva man lider seg gjennom:)

Helt klart. Ting skal være digg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...