-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Huffda, ingen forskjellsbehandling her nei.. Nei, men det er noen som vokser alt. Men overskriften viser til bikinilinjen -og det er de eventuelle hår som stikker utenfor...bikinien ja.. Skjønner? jaja, men ser ikke helt hva hun ikke skulle nå med høvel når det kommer til bikinilinja da, så fremt hun ikke er gravid eller fryktelig korpulent... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 jaja, men ser ikke helt hva hun ikke skulle nå med høvel når det kommer til bikinilinja da, så fremt hun ikke er gravid eller fryktelig korpulent... Jo...du har et poeng der.. Når det går greit å shave alt håret bort, burde vel bikiniklinjen være lett. Men hvis hun ikke shaver resten er fordelen med voks at det varer i rundt 4-6 uker. Det har hendt at jeg har vokset bikinilinjen (for der blir huden fort irritert) og shavet resten. Nå shaver jeg bare. :-) 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jo...du har et poeng der.. Når det går greit å shave alt håret bort, burde vel bikiniklinjen være lett. Men hvis hun ikke shaver resten er fordelen med voks at det varer i rundt 4-6 uker. Det har hendt at jeg har vokset bikinilinjen (for der blir huden fort irritert) og shavet resten. Nå shaver jeg bare. :-) riktig, høvel er best... hadde aldri turt å vokse noe på kroppen... nei dæven, vil heller være litt pnigle der... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.