Gå til innhold

Bikinilingjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huffda, ingen forskjellsbehandling her nei..

Nei, men det er noen som vokser alt. Men overskriften viser til bikinilinjen -og det er de eventuelle hår som stikker utenfor...bikinien ja..;)

Skjønner?

jaja, men ser ikke helt hva hun ikke skulle nå med høvel når det kommer til bikinilinja da, så fremt hun ikke er gravid eller fryktelig korpulent...

Skrevet

jaja, men ser ikke helt hva hun ikke skulle nå med høvel når det kommer til bikinilinja da, så fremt hun ikke er gravid eller fryktelig korpulent...

Jo...du har et poeng der..

Når det går greit å shave alt håret bort, burde vel bikiniklinjen være lett.

Men hvis hun ikke shaver resten er fordelen med voks at det varer i rundt 4-6 uker.

Det har hendt at jeg har vokset bikinilinjen (for der blir huden fort irritert) og shavet resten. Nå shaver jeg bare.

:-)

Skrevet

Jo...du har et poeng der..

Når det går greit å shave alt håret bort, burde vel bikiniklinjen være lett.

Men hvis hun ikke shaver resten er fordelen med voks at det varer i rundt 4-6 uker.

Det har hendt at jeg har vokset bikinilinjen (for der blir huden fort irritert) og shavet resten. Nå shaver jeg bare.

:-)

riktig, høvel er best... hadde aldri turt å vokse noe på kroppen... nei dæven, vil heller være litt pnigle der...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...