Gå til innhold

Har du lyst til å...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

79

• Dorthe

36

• tigertrollet

11

• Carlina

10

Mest aktive i denne tråden

Men han smilte og var veldig hyggelig der han sto og vaiet fra side til side, sørpa full.

Så jeg syntes han var riktig så søt :)

Det hadde ikke hjulpet det minste skal jeg love deg. Tror jeg hadde stukket av fort og greit og funnet noen andre å snakke med.

Et viktig spørsmål; var hun pen eller mindre pen? Så hun så inntørket ut at hun trengte vanning?

Hun var mindre pen.

Jeg fikk for ca ett år siden tilbud om trekant med min elskerinne på den tiden, og denne jenta (de er venninner), og jeg sa nei.

Det var fordi jeg ikke ville ha trekant for enhver pris.

Nei, han må ha vært ekstremt heldig, eller var hun ekstremt stygg eller veldig kåt i øyeblikket.

Jeg har fått mange ONS tilbud men ikke på den likefremme måten, og har bestandig sagt nei.

Det var nok en kombinasjon av at dama var ekstremt ufin, og han med sine ølbriller så ikke det. Dvs, hun var vel ikke grusom, men det var ikke langt unna :)

Annonse

Hun var mindre pen.

Jeg fikk for ca ett år siden tilbud om trekant med min elskerinne på den tiden, og denne jenta (de er venninner), og jeg sa nei.

Det var fordi jeg ikke ville ha trekant for enhver pris.

Nei, selvsagt ikke. En viss standard må det være! Selv har jeg blitt rasende eller veldig spydig de gangene jeg har fått noen dårlig innpakkede forslag. De forsvant med en liten hale mellom beina kan du si..

Så forresten "Apokalypse Nå" nå. Det var en annerledes Vietnam-film. Vet ikke om jeg helt likte slutten. Det ble litt for mye "sirkus" etter min smak. Jeg liker best reelle helikoter- og vanlige kampscener :-)

Nei, selvsagt ikke. En viss standard må det være! Selv har jeg blitt rasende eller veldig spydig de gangene jeg har fått noen dårlig innpakkede forslag. De forsvant med en liten hale mellom beina kan du si..

Så forresten "Apokalypse Nå" nå. Det var en annerledes Vietnam-film. Vet ikke om jeg helt likte slutten. Det ble litt for mye "sirkus" etter min smak. Jeg liker best reelle helikoter- og vanlige kampscener :-)

Jeg digger scnenen med han obersten. Så kald rolig, og kommentarer som "I love the smell of napalm in morning", og når han skikkelig lei seg sier "you know, some day this war will be over", akkurat som om han har the time of his life der nede...:)

Jeg digger den filmen! :)

Den eneste virkningen det sjekketrikset hadde hatt på meg, hadde vært at jeg hadde begynt å le. Så, nei det er ikke et bra sjekketriks :)

Men er ikke latter et triks i seg selv?

Så lenge man sier det i en litt spøkete tone. Det gjorde selvsagt ikke kompisen min, men dersom man sier det på "kødd" lissom, da er det en god måte å få kontakt på! :)

Men jeg ville selvsagt ikke brukt den setningen. Heller kjørt noe sånn som: Hei, har du lyst til å bli med hjem til meg og stirre i taket i noen timer? :)

Tanya1365380060

Men er ikke latter et triks i seg selv?

Så lenge man sier det i en litt spøkete tone. Det gjorde selvsagt ikke kompisen min, men dersom man sier det på "kødd" lissom, da er det en god måte å få kontakt på! :)

Men jeg ville selvsagt ikke brukt den setningen. Heller kjørt noe sånn som: Hei, har du lyst til å bli med hjem til meg og stirre i taket i noen timer? :)

Jo, tenkte faktisk akkurat på det da jeg sendte innlegget..latter er jo en god ting.

Men hvis jeg hadde fått det trikset servert dønn seriøst, så hadde latteren hatt et noe sjokkert, hånlig preg over seg, og det er ikke særlig positivt da..

Jo, men ellers så har du rett i at det er faktisk en god måte å få kontakt på, dersom man sier det med et flir :)

Jo, tenkte faktisk akkurat på det da jeg sendte innlegget..latter er jo en god ting.

Men hvis jeg hadde fått det trikset servert dønn seriøst, så hadde latteren hatt et noe sjokkert, hånlig preg over seg, og det er ikke særlig positivt da..

Jo, men ellers så har du rett i at det er faktisk en god måte å få kontakt på, dersom man sier det med et flir :)

Ja, men som sagt, jeg kunne aldri gjort noe sånt.

Sjekketriks er for pingler :)

Dvs... det er sikkert lurt i ny og ne også :)

Tanya1365380060

Ja, men som sagt, jeg kunne aldri gjort noe sånt.

Sjekketriks er for pingler :)

Dvs... det er sikkert lurt i ny og ne også :)

Folk som bruker sjekketriks seriøst er pingler vil jeg heller si..å kjøre løs med et ekstremt dårlig sjekketriks bare for tull, det er jo bare litt morsomt egentlig :)

Men generellt sett er ikke sjekketriks det heldigste.

Annonse

Folk som bruker sjekketriks seriøst er pingler vil jeg heller si..å kjøre løs med et ekstremt dårlig sjekketriks bare for tull, det er jo bare litt morsomt egentlig :)

Men generellt sett er ikke sjekketriks det heldigste.

Enig for tull, og for å oppnå kontakt, så er det nok ikke så gæærnt.

Dog er jeg ikke så flink til det heller...

Hmmm faktisk er jeg elendig på sjekking! :)

Tanya1365380060

Enig for tull, og for å oppnå kontakt, så er det nok ikke så gæærnt.

Dog er jeg ikke så flink til det heller...

Hmmm faktisk er jeg elendig på sjekking! :)

Skulle da ikke tro at du var det med alle de slående kommentarene du slenger rundt deg her :)

Men slapp av du, det å være god til å sjekke, er ikke nødvendigvis helt positivt..for det har som regel noe å gjøre med div.sjekketriks, og de fleste av disse er IKKE helt gode ;)

Det holder med å være seg selv, og føre en samtale naturlig, syns jeg da :)

Skulle da ikke tro at du var det med alle de slående kommentarene du slenger rundt deg her :)

Men slapp av du, det å være god til å sjekke, er ikke nødvendigvis helt positivt..for det har som regel noe å gjøre med div.sjekketriks, og de fleste av disse er IKKE helt gode ;)

Det holder med å være seg selv, og føre en samtale naturlig, syns jeg da :)

Det er stort sett det jeg gjør også, men det å komme i kontakt med jentene, f.eks. på byen, det er jeg ikke så god til. Lar de ta initiativet :)

Er litt feig der, faktisk...:)

Det er stort sett det jeg gjør også, men det å komme i kontakt med jentene, f.eks. på byen, det er jeg ikke så god til. Lar de ta initiativet :)

Er litt feig der, faktisk...:)

Med all den DOL erfaringen du har burde ikke det være et problem :o).

Gi et reelt kompliment og kontakten er der stort sett. Så fortsetter du å prate normalt og hyggelig.

Jeg sjekker aldri selv, synes det er mannens jobb. Burde jeg starte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...