Gå til innhold

Har du lyst til å...

Anbefalte innlegg

Det er noen år siden jeg har vært på de stedene.

I byen liker jeg faktisk 3 brødre på Karl Johan. Litt harry der også men jeg liker pianobarer, i det hele tatt liker jeg live musikk.

Halvliteren begynner å bli dyr her også men ikke over 50 kr enda. Synes de kunne holde seg under. Vi har et par steder rundt her med under 30 kr, men de er ikke akkurat å anbefale. Men greie å gå å ta et par øl før man beveger seg videre.

Hvordan er stedene i Asker? Har hørt litt da.

Ja... og i tillegg må jo Intermezzo regnes. En càfe/resturant som er et fint sted å forse om man skal begynne ute, og et glimmrende sted å ta seg en kaffe eller øl midt i uka.

Et ganske "fint" sted, kan man vel si. Men det er hyggelig der.

Fortsetter under...

• Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

79

• Dorthe

36

• tigertrollet

11

• Carlina

10

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde selvsagt svart at hvis jeg ikke hadde fått tak i noe bedre innen ett par timer er det greit.....møtes her om to timer om ikke noe annet dukker opp... ok?;))

Så hadde jeg hatt ett sikkerstikk om ikke annet;)

Utspekulerte trøndere :)

Men hadde jeg spurt så hadde du vel blitt med? Dvs, om du hadde visst at det var meg. Du kunne fått bruke pisken på meg og alt! :)

Det er tre steder i Asker som folk går på:

Hunters - som vel er regnet som den "brune" puben der. Her samles taxisjåførene og tar seg noen halvlitere i pausen... Hehe, kanskje ikke så ille, men det er ikke noe sted for meg. litt slitne kunder. Gratis inngang.

Lanzelot: Her er det stort sett live band i helgene og mye folk. Hyggelig sted, god musikk, og alderen på klientellet ligger vel på mellom 20 og 60 år, med en snitt alder på i overkant av 30, vil jeg tro. Et bra sted! 50 kroner for å komme inn.

Tangenten: Mitt stamsted. Samme opplegg som Lanzelot med fulle hus i helgene, dog er det ikke live musikk her og klientelet er noe yngre enn på Lanzelot. Snitt alder på 25 + vil jeg tro. 50 kroner i inngangspenger for de som ikke er vip-kunder. Det har selvsagt jeg.

De to sistnevnte stedene ligger 20 meter fra hverandre, så man går ofte litt i mellom dem, alt ettersom.

Ølprisene ligger vel på 49 kroner på tangis og lanzelot, og sikkert noe under på hunters.

I tillegg er det et sted med 18 års grense hvor den unge bermen samles for å bråke.

Da forstår jeg at du holder deg der. Dessuten er det greit med et stamsted fordi man kan gå ut å være sikker på å treffe noen man kjenner.

Her er stadig nye folk men man ser alltid kjente fjes.

Og som sagt før, taxikøer er noe dritt.

Men jeg har vært lite ute i det siste, pengemangel og mangel på barnefri. Har vært mest på besøk og det er jo hyggelig det også.

Da forstår jeg at du holder deg der. Dessuten er det greit med et stamsted fordi man kan gå ut å være sikker på å treffe noen man kjenner.

Her er stadig nye folk men man ser alltid kjente fjes.

Og som sagt før, taxikøer er noe dritt.

Men jeg har vært lite ute i det siste, pengemangel og mangel på barnefri. Har vært mest på besøk og det er jo hyggelig det også.

Ja, jeg liker meg der, og etterhvert som alderen sniker seg på så blir vel Lanzelot det nye stedet. om 20 år er jeg vel fast inventar på hunters :)

Ja, det er kjekt med sånne steder. Selv om det ikke skjer noe en lørdag, og jeg skulle finne på å kjede meg hjemme, så er det bare å dytte innpå en sixpack, gå i 10 minutter, og det er alltid kjentfolk der nede.

Annonse

Ja, jeg liker meg der, og etterhvert som alderen sniker seg på så blir vel Lanzelot det nye stedet. om 20 år er jeg vel fast inventar på hunters :)

Ja, det er kjekt med sånne steder. Selv om det ikke skjer noe en lørdag, og jeg skulle finne på å kjede meg hjemme, så er det bare å dytte innpå en sixpack, gå i 10 minutter, og det er alltid kjentfolk der nede.

Din heldiggris. Jeg hadde det slik før jeg fikk minstemann, ikke at jeg angrer altså, men man blir mer bundet med småunger.

Det er jo ikke alltid de store vil være barnevakt i helgene :o) og nå reiser jo eldstemann.

Dessuten blir uteturene oftest tatt på sparke når noen av dem tilfeldigvis er hjemme. Eldstemann orker nemlig ikke å drikke to dager på rad så noen ganger er han bare lykkelig at jeg forsvinner så han får huset for seg selv.

Din heldiggris. Jeg hadde det slik før jeg fikk minstemann, ikke at jeg angrer altså, men man blir mer bundet med småunger.

Det er jo ikke alltid de store vil være barnevakt i helgene :o) og nå reiser jo eldstemann.

Dessuten blir uteturene oftest tatt på sparke når noen av dem tilfeldigvis er hjemme. Eldstemann orker nemlig ikke å drikke to dager på rad så noen ganger er han bare lykkelig at jeg forsvinner så han får huset for seg selv.

Greit å ha en stor som kan passe på de små, da :)

Det blir noen år til jeg får unger, så jeg slipper å uroe med for den slags på en stund enda. Og bra er det :)

Nei, jeg trives med å ha det sånn som nå. Gjøre det jeg vil, være singel, feste, og rett og slett ha det gøy!

Jeg håper du ikke drar med deg den på byen, selv om jeg ikke hadde blitt skremt av den grunn! :)

Utspekulert, ja! Men hvem er ikke det :)

Si det..Du hadde ikke blitt skremt om jeg møtte opp med pisken sier du?Hva om en totalt fremmed dame med pisk kommer bort og spør om du vil bli med å knulle?Hadde du tatt sjangsen?

Si det..Du hadde ikke blitt skremt om jeg møtte opp med pisken sier du?Hva om en totalt fremmed dame med pisk kommer bort og spør om du vil bli med å knulle?Hadde du tatt sjangsen?

Om hun så bra ut?

Ja, det hadde jeg. Hun kommer i trangt skinnkostyme og pisk?

No problemo, baby :)

Greit å ha en stor som kan passe på de små, da :)

Det blir noen år til jeg får unger, så jeg slipper å uroe med for den slags på en stund enda. Og bra er det :)

Nei, jeg trives med å ha det sånn som nå. Gjøre det jeg vil, være singel, feste, og rett og slett ha det gøy!

Men lysten til å gå ut blir ikke borte selv om man får barn :o) og i hvert fall ikke når man bor alene med dem.

Advarsel: Den blir ikke borte med alderen engang så du havner nok på hunter når du er 60 anyway.

Annonse

Men lysten til å gå ut blir ikke borte selv om man får barn :o) og i hvert fall ikke når man bor alene med dem.

Advarsel: Den blir ikke borte med alderen engang så du havner nok på hunter når du er 60 anyway.

Jeg har vært som jeg er nå i siden jeg var 18. Trives med å gå ut og alt det der. Jeg ser heller ikke at lysten på det vil forsvinne med det første, så du har nok rett.

Jeg jobber så dumt. Sånn som nå. Sitter her på natta, sover når andre er våkne, osv. Det blir lite sosialt da i ukene, med unntak av kanskje en kafe tur, en videofilm og litt trening, og da trenger helgene til virkelig å være sosial, og det sosiale er ofte forspielet og så ut.

Jeg trives sånn :)

Hehe ja det kan hende du får skrike som du aldri hadde skreket før...

Tips:Skygg unna damer som svinger pisken på ONS,de er farlige!!;))))

Jeg skygger i det minste unna damer som vil binde meg på et ONS. Sånne er jeg skeptisk til. Man vet aldri hva som kan skje :)

Men en pisk? Nja... jeg er alltid åpen for nye ting, og grenser er til for å sprenges :)

Jeg skygger i det minste unna damer som vil binde meg på et ONS. Sånne er jeg skeptisk til. Man vet aldri hva som kan skje :)

Men en pisk? Nja... jeg er alltid åpen for nye ting, og grenser er til for å sprenges :)

Du sier noe..jeg hadde vel heller aldri villet latt meg binde på ett ONS..Mange psyhco'er her til lands...

Jeg har vært som jeg er nå i siden jeg var 18. Trives med å gå ut og alt det der. Jeg ser heller ikke at lysten på det vil forsvinne med det første, så du har nok rett.

Jeg jobber så dumt. Sånn som nå. Sitter her på natta, sover når andre er våkne, osv. Det blir lite sosialt da i ukene, med unntak av kanskje en kafe tur, en videofilm og litt trening, og da trenger helgene til virkelig å være sosial, og det sosiale er ofte forspielet og så ut.

Jeg trives sånn :)

Det er noen av oss som er mer rastløse enn andre og mer avhengig av å ha et sosialt liv,

Forstår egentlig ikke at jeg har havnet i denne situasjonen jeg men det har blitt sånn utfra andre valg som kanskje ikke har vært helt riktige.

Men tro for all del ikke at jeg angrer på ungene for det gjør jeg ikke. Det er vel heller fedrene jeg angrer på.

Dum arbeidstid! Du kan jo sitte å dole hele tiden på jobben. Det må jo være ypperlig.

Du sier noe..jeg hadde vel heller aldri villet latt meg binde på ett ONS..Mange psyhco'er her til lands...

Ja, og når det gjelder sånt så hjelper det ikke at jeg er gutt. Damer kan være rabiate de også, og man skal stole på noen før man lar seg binde...

...men man ber vel om det om man blir med en dame som går med pisk på byen, hjem :)

Det er noen av oss som er mer rastløse enn andre og mer avhengig av å ha et sosialt liv,

Forstår egentlig ikke at jeg har havnet i denne situasjonen jeg men det har blitt sånn utfra andre valg som kanskje ikke har vært helt riktige.

Men tro for all del ikke at jeg angrer på ungene for det gjør jeg ikke. Det er vel heller fedrene jeg angrer på.

Dum arbeidstid! Du kan jo sitte å dole hele tiden på jobben. Det må jo være ypperlig.

Om jeg kan dole kommer ann på hvor jeg jobber. Men det er ikke det at jeg ikke liker litt fleksibel arbeidstid. Ser egentlig ikke for meg meg med noen 8-16 jobb, så jeg klager ikke.

Mange som velger feil fedre, og mødre for den sags skyld. Men sånne valg skal ikke jeg ta på lenge enda. Er rett og slett ikke klar for sånt.

Om jeg kan dole kommer ann på hvor jeg jobber. Men det er ikke det at jeg ikke liker litt fleksibel arbeidstid. Ser egentlig ikke for meg meg med noen 8-16 jobb, så jeg klager ikke.

Mange som velger feil fedre, og mødre for den sags skyld. Men sånne valg skal ikke jeg ta på lenge enda. Er rett og slett ikke klar for sånt.

Da burde du absolutt vente. Og så må du passe deg så du ikke plutselig sitter der. Det går fortere enn du aner.

Joda, selvfølgelig er det noen som velger feil mødre også. Fedrene her synes nok helt sikkert at de har gjort det.

Men man tror jo at man skal greie å holde sammen, Hvilken naivitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...