SierDuDet Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Rolig gutten min...Hehehe..Jeg får knyte igjen lederne når vi møtes.. Det høres bra ut, Carlina 0 Siter
Carlina Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Det høres bra ut, Carlina Men syns du vi burde fått ett eget forum?? Hehe fikk msn fra saara i morrest,om at vi ble diskutert..snodig at webbis ikke har sletta.....Kanskje han syns vi fortjener litt pes?? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Men syns du vi burde fått ett eget forum?? Hehe fikk msn fra saara i morrest,om at vi ble diskutert..snodig at webbis ikke har sletta.....Kanskje han syns vi fortjener litt pes?? Pes? Det der er da ikke pes Og du skal ikke slutte å holde meg med selskap når jeg jobber om natta! 0 Siter
Carlina Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Pes? Det der er da ikke pes Og du skal ikke slutte å holde meg med selskap når jeg jobber om natta! Neida skal holde meg trofast ved min lest...beklager at jeg stakk i natt.... Kose oss noen fylle lørdager skal vi vel også..?hehe 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Neida skal holde meg trofast ved min lest...beklager at jeg stakk i natt.... Kose oss noen fylle lørdager skal vi vel også..?hehe Det kan vi, pluss at jeg jobber til helgen så da føler jeg at jeg fortjener litt selskap 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.