Gå til innhold

Hår på brystet

Anbefalte innlegg

Gjest DiggerDetSåHemningsløst

Det er en fyr jeg trener med...som har så mye hår på brystet at det ser helt vilt ut, her snakker vi om matte, altså. "Problemet" mitt er at jeg synes det er så utrolig sexy..dette er et "problem" jeg ikke har hatt før. Klarer ikke å la være å se på det..og kunne veldig gjerne tenkt meg å tatt på det også. Kommer han i nærheten av meg så blir jeg omtrent hypnotisert...sukk...!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81662-h%C3%A5r-p%C3%A5-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være Arne Marcussen ifra Hotel Cæsar du trener sammen med? Hvis ikke, så foreslår jeg at du begynner å følge med på denne serien - da du vil få både i pose og sekk.

Lykke til!

*lol*

ja den mannen er rimelig dekket med hår ja...

synes forøvrig at det er for lite nakenhet i hotell ceaser om dagen...

Når en ikke har hår på hodet, så er det mere andre steder vet du ;)

Ja han med matta er litt tynn på toppen faktisk. Er det testosteron som gjør det? I så fall er han kanskje en heftig elsker også...synes han bør dekke seg til hensyn til sånne kvinnfolk som meg ;-) ødelegger treninga mi helt gjør han.

Annonse

Ja han med matta er litt tynn på toppen faktisk. Er det testosteron som gjør det? I så fall er han kanskje en heftig elsker også...synes han bør dekke seg til hensyn til sånne kvinnfolk som meg ;-) ødelegger treninga mi helt gjør han.

kanskje du skal foreslå egentrening for dere to?

Desverre tilhører han en annen kvinne...

so? er han gift? samboer? eller bare kjæreste?

er du opptatt? om ikke, så har jo du egentlig ingen forpliktelser overfor han? eller henne for den sakens skyld, så fremt vi ikke snakker om en nær venninne...

so? er han gift? samboer? eller bare kjæreste?

er du opptatt? om ikke, så har jo du egentlig ingen forpliktelser overfor han? eller henne for den sakens skyld, så fremt vi ikke snakker om en nær venninne...

Han er samboer så vidt jeg vet...og av prinsipp så holder jeg meg unna andre kvinners menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...