Gå til innhold

Tempramang/sinne

Gjest Trenger så sårt råd!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger så sårt råd!!!

jeg har nå for par uker siden blidt singel,sliter nå med ting og grunn til forholdet sprakk etter 5år.

Har temramang,avbryter,stoppe i tide ved krangel. Stiller mange spørsmål. Han vil ikke ha meg tilbake som det har vært og det skjønner jeg p.g.a krangling. Prøvd å si på en måte grunn til det at han sluttet å si at han var glad i meg og at vi gjorde ingen framskritt i forholdet.

Har selv hørt av andre at jeg har det tempramanget,men vet ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg snakket med xn på lørdag i tlf da jeg var på fest. Sa jeg ringer tilbake,men det gjorde jeg ikke. Fordi jeg ble full og dro hjem. Han ringte meg kl 6 og lurte på hva jeg drev med. Er det positivt? Griner ganske mye og savner han. Sliter så færlt,skal kanskje ta en mat bit på lørdag,men hater å liksom å vente på at jeg som må arbeide mye med meg selv. Han har da sine problemer også. Kan noen komme med råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81743-tempramangsinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...