Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg henger meg på, jeg også, selv om jeg bare leser her inne for tiden.

Har vært gift i over 7 år, jeg er snart 31, mannen er 36. Har prøvd å få barn siden 1997, og har hatt 4 ICSI-forsøk. Mannen har nedsatt sædkvalitet. Etter en abort etter første forsøk i Haugesund, kjøpte vi en 3-pack på Ciconia i København og ble gravide med tvillinger på 3. forsøket der nede. Er nå 20+3 uker på vei med to gutter!!!!

Følger med her inne og håper stadig på blåmeldinger. Det unner jeg dere alle sammen.

Hilsen ei som var veldig aktiv her inne for en stund siden.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81757-ang-presentasjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bobla1365380358

hei..

kan kanskje kjøre en presentasjon jeg også...

jeg er 30, min mann er 33 og vi har prøvd å få barn i 5 år.

tok første isci forsøk i mai, det var ikke velykket, noe som er veldig vanlig.

vi tok andre isci forsøk nå i september og da hadde de justert behandlingen, så nå er vi gravide i 11'te uke

følger med regelmessig her inne, og gir råd hvis jeg kan. som sats blir jeg like glad hver gang jeg ser 2 blå lyse mot meg fra listene, og jeg vet hvor vondt det er hver gang det ikke går bra for noen....

håper jeg får lov til å være her en stund til...prøver å være diskret med at jeg er gravid da jeg vet at noen kan føle at det er litt sårt....

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81757-ang-presentasjoner/#findComment-437481
Del på andre sider

hei..

kan kanskje kjøre en presentasjon jeg også...

jeg er 30, min mann er 33 og vi har prøvd å få barn i 5 år.

tok første isci forsøk i mai, det var ikke velykket, noe som er veldig vanlig.

vi tok andre isci forsøk nå i september og da hadde de justert behandlingen, så nå er vi gravide i 11'te uke

følger med regelmessig her inne, og gir råd hvis jeg kan. som sats blir jeg like glad hver gang jeg ser 2 blå lyse mot meg fra listene, og jeg vet hvor vondt det er hver gang det ikke går bra for noen....

håper jeg får lov til å være her en stund til...prøver å være diskret med at jeg er gravid da jeg vet at noen kan føle at det er litt sårt....

klem fra

Hei, Sats!!! :-)

GRATULERER så MYE med svangerskapet! Dette unner jeg deg virkelig! Så morro med tvillinger!!! :-)

Husker deg godt fra en tid tilbake!

Jeg var også masse her før, men etter at jeg var så heldig å få to blå på første forsøk (IVF) flyttet jeg over til snartmamma.com nå er jeg bare på nybaktmamma.com, selv om jeg kanskje ikke er helt nybakt mamma ennå. Tulla vår fyller 1 år i januar.

Tiden flyr bare så fort!

LYKKE til med svangerskapet, ble kjempeglad nå da jeg leste at du endelig lykktes!!!

Lykke,lykke til!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81757-ang-presentasjoner/#findComment-441895
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...