Gå til innhold

FU : Når mistet du dyden?

Anbefalte innlegg

Pokker, jeg liker ikke å passe inn i statistikker, men det skjedde nok i juni, ja.

Juni du også, ja.

Det var ikke tilfeldigvis deg jeg møtte på Valentinos, en junidag i det herrens år 1994?

Hmmm men da var jeg jo 19.

Jaggu har jeg ikke skryti på meg ett år her.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• tigertrollet

5

• naiv

4

• Ulv I Faarikaal

4

Juni du også, ja.

Det var ikke tilfeldigvis deg jeg møtte på Valentinos, en junidag i det herrens år 1994?

Hmmm men da var jeg jo 19.

Jaggu har jeg ikke skryti på meg ett år her.

hehe - nei. Min debut fant sted i Gudbrandsdalen under småsnuskete forhold. :-)

Har du skiftet chello-adresse? Greit å vite i tilfelle jeg skulle trenge å nå deg.

Annonse

hehe - nei. Min debut fant sted i Gudbrandsdalen under småsnuskete forhold. :-)

Har du skiftet chello-adresse? Greit å vite i tilfelle jeg skulle trenge å nå deg.

I vågå? Der har jeg vært. Dog uten å ha sex :)

Neida, jeg har samme adressen.

Du har ikke mailet meg uten at jeg har svart?

I vågå? Der har jeg vært. Dog uten å ha sex :)

Neida, jeg har samme adressen.

Du har ikke mailet meg uten at jeg har svart?

Neida, jeg mailer ikke i tide og utide:-) Mulig du skal få en "God jul" mail av meg :-)

(jeg bare minnes at du skrev noe om en Chello-adresse)

Neida, jeg mailer ikke i tide og utide:-) Mulig du skal få en "God jul" mail av meg :-)

(jeg bare minnes at du skrev noe om en Chello-adresse)

Åja... Julemail synes jeg at jeg fortjner :)

Jeg får aldri noe julekort og sånn, vettu, så alt slikt rører meg dypt og inderlig, så dette ser jeg fram til :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

I en kjeller? Du verden.. var det syltetøyet som gjorde at utslaget?

Bestemora var i etasjen over, men hun hørte dårlig. Hun visste ikke at vi var i kjellern, rommet til dama ble sjekket for ofte. Senere ble jeg anmeldt for seksuelll omgang med mindreårige, på poltistasjonen fniste fornærmede så mye at poltidama bare ga opp, og vi fikk bare noen formaninger. Poltidama blunka til meg da vi gikk. Aldersforskjellen var for liten og forhold ellers i orden. Dama var ikke blid på faren nei.

Bestemora var i etasjen over, men hun hørte dårlig. Hun visste ikke at vi var i kjellern, rommet til dama ble sjekket for ofte. Senere ble jeg anmeldt for seksuelll omgang med mindreårige, på poltistasjonen fniste fornærmede så mye at poltidama bare ga opp, og vi fikk bare noen formaninger. Poltidama blunka til meg da vi gikk. Aldersforskjellen var for liten og forhold ellers i orden. Dama var ikke blid på faren nei.

*gapskratter*

Ikke rart du husker den debuten godt -den ble jo protokollført hos politiet..

Kan tenke meg du var rimelig flau da ja:)

Ulv I Faarikaal

*gapskratter*

Ikke rart du husker den debuten godt -den ble jo protokollført hos politiet..

Kan tenke meg du var rimelig flau da ja:)

Vi fikk flere sjanser etterhvert som vi ble smartere, bl a øverst i hoppbakken. Vi ble overraska av to eldre damer som plukket bær en gang.

Det eneste jeg var flau over var den intense fnisinga til dama. Hadde hun vært under 14 og f eks jeg over 18, -kunne- det blitt fengsel.

Vi fikk flere sjanser etterhvert som vi ble smartere, bl a øverst i hoppbakken. Vi ble overraska av to eldre damer som plukket bær en gang.

Det eneste jeg var flau over var den intense fnisinga til dama. Hadde hun vært under 14 og f eks jeg over 18, -kunne- det blitt fengsel.

Hoppbakken faktisk! *ler*

Alt for ikke å bli fersket av pappa'n skjønner jeg..

Jenter fniser forresten i den alderen. Når de blir eldre kjefter de bare. Du skal være glad for at hun fniste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...