Gå til innhold

FU : Når mistet du dyden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• tigertrollet

5

• naiv

4

• Ulv I Faarikaal

4

Ulv I Faarikaal

Hoppbakken faktisk! *ler*

Alt for ikke å bli fersket av pappa'n skjønner jeg..

Jenter fniser forresten i den alderen. Når de blir eldre kjefter de bare. Du skal være glad for at hun fniste.

Nåja. To trelitre med vin og fire voksne kvinnemennesker kan prestere ganske mye fnising.

Mitt første samleie hadde jeg april, men jeg hadde ikke jomfruhinne.

Jeg var 15 år.

Jeg mistet min jomfruhinne til min far da jeg var 5-6 år gammel. Jeg husker ikke noe særlig fra det, men jeg har noen bilder i hodet der han viser sitt utstyr til meg. Min far døde da jeg var 7 år.

Annonse

Mitt første samleie hadde jeg april, men jeg hadde ikke jomfruhinne.

Jeg var 15 år.

Jeg mistet min jomfruhinne til min far da jeg var 5-6 år gammel. Jeg husker ikke noe særlig fra det, men jeg har noen bilder i hodet der han viser sitt utstyr til meg. Min far døde da jeg var 7 år.

Hei Juana,

Ville bare nevne (i tilfelle du ikke har sett det): det er et Forum for Overgrep her på DOL, hvis du føler for å skrive der. Mange der som har opplevd det samme, og kan gi råd hvis du trenger det.

Alt vel!

Med vennlig hilsen

Hei Juana,

Ville bare nevne (i tilfelle du ikke har sett det): det er et Forum for Overgrep her på DOL, hvis du føler for å skrive der. Mange der som har opplevd det samme, og kan gi råd hvis du trenger det.

Alt vel!

Med vennlig hilsen

Takk Sør, men jeg har ikke noe behov for å snakke om det lenger. Jeg har tilgitt min far, min mor og alle de som var rundt meg den gangen.

Hmm..når du sier det så kan det jo være at jeg kan være til hjelp for andre der, det har jeg ikke tenkt på før.

Takk for at du bryr deg !

:)

Annonse

Natt til første juni, men er usikker på om det var før eller etter midnatt - så om jeg bidrar til juni-statistikken vet ikke jeg, og neppe den andre involverte...

Natt til første juni

En natt til å bli brun i

Bjarkøynatt... osv.

Er det du som har laget den, kanskje? Skjedde det på Bjarkøy?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...