Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!!

Vi er helt likt vi to!! Når skal du på ul??

Jeg også satt først stikk i dag kl 15.. men jeg har gonal jeg så det er litt mer styr..hehe..

Kos fra

Jeg skal på 1. ul neste torsdag, spennende å se om det blir noen eggposer! Har blitt satt på litt lavere startdose denne gangen pga litt overstimulering de andre gangene, så da kan det hende det tar litt lenger tid.

Heia eggposer!

Jeg skal på 1. ul neste torsdag, spennende å se om det blir noen eggposer! Har blitt satt på litt lavere startdose denne gangen pga litt overstimulering de andre gangene, så da kan det hende det tar litt lenger tid.

Heia eggposer!

Hei igjen..

vet du vi ligger helt likt!!hehe

Hvilken dose har du denne gangen? jeg har starta på 112.5.

Kos fra

Hei -gratulerer med 1. sprøytestikk. Hva er denne pennen da - sist jeg hadde IVF forsøk måtte jeg jo stikke med nål og drive å blande hver gang - er dette noe alle har endret på nå?

Skal holde meg oppdatert fremover - jeg er nå på 8. spraydag. Vi tastes!

klem

Annonse

Hei -gratulerer med 1. sprøytestikk. Hva er denne pennen da - sist jeg hadde IVF forsøk måtte jeg jo stikke med nål og drive å blande hver gang - er dette noe alle har endret på nå?

Skal holde meg oppdatert fremover - jeg er nå på 8. spraydag. Vi tastes!

klem

'det er en injeksjonspenn for Puregon, samme type som man kan bruke for insulin hvis man har diabetes. Man stiller inn dosen, setter inn nåla, og klemmer inn "avtrekkeren", og så har man fått dosen for i dag. Såre enkelt! Vet ikke hvorfor jeg fikk Puregon via penn denne gangen, det er vel forskjellige vurderinger som ligger bak valget av eggmodningssprøytemedikamenter...?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...