Gå til innhold

Til SDD

Anbefalte innlegg

Gjest Yunalesca 23
Skrevet

Bare lurte på en liten ting jeg :)

Når det gjelder analsex, er ikke det litt flaut dersom en plutselig skulle ...ehm...få noe mørkt og ekkelt ut ? Hva gjør man i slike situasjoner?

Gjest drittfin
Skrevet

Noe mørkt og ekkelt?? Det høres skummelt ut!

Er det dritt du mener???

Skrevet

Noe mørkt og ekkelt?? Det høres skummelt ut!

Er det dritt du mener???

Ja, du vet, det er dèt det hølet bak der er til - egentlig;)

Skrevet

ligger sjeldent eller aldri "dritt" så langt ut i tarmen, så det skulle ikke by på noen problemer...

Skrevet

Selv om det som regel ikke er møkk i den ytterste delen av tarmen - med mindre man har forstoppelse eller kommer rett fra et toalettbesøk, så kan det jo skje. Vask staken godt, gjerne med lut eller terpentin. Stapp den så opp i en kjele med kokende vann og hold den der et par minutter, så skulle man være trygg.

".............."

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Selv om det som regel ikke er møkk i den ytterste delen av tarmen - med mindre man har forstoppelse eller kommer rett fra et toalettbesøk, så kan det jo skje. Vask staken godt, gjerne med lut eller terpentin. Stapp den så opp i en kjele med kokende vann og hold den der et par minutter, så skulle man være trygg.

".............."

Bløtkokt ?

Skrevet

".............."

Høytrykkspyler.

Skrevet

Ja, du vet, det er dèt det hølet bak der er til - egentlig;)

Jøss, jeg visste ikke at det levde mennesker her på jorda som driter hele tida!

Så lærte jeg noe nytt i dag. Det er nok lurt for deg å avstå fra analsex.

Skrevet

Bløtkokt ?

Jepp. Evt. hardkokt, men det går fort over.

"............."

Skrevet

Er du redd for det kan du ta miniklyster noen timer før. Microlax f. eks.

Skrevet

".............."

Og du snakker av erfaring skjønner jeg..

Sikkert veldig rein etterpå..

;-))

Skrevet

Personlig har jeg aldri opplevd å få dritt på kølla eller fingeren, men jeg har hørt at det kan skje.

Det man umiddelbart gjør etter analsex er uansett å stikke på dass og vaske kølla godt.

Og så får man bare leve etter følgende motto:

Shit happens!

Skrevet

Og du snakker av erfaring skjønner jeg..

Sikkert veldig rein etterpå..

;-))

Jepp. Den mister et par funksjoner etterpå, men det viktigste er jo å bli ren. Bakterier er farlige, vet du - jo mer hysteri og bakteriefobi, jo bedre :-)

"..............."

Skrevet

Jepp. Den mister et par funksjoner etterpå, men det viktigste er jo å bli ren. Bakterier er farlige, vet du - jo mer hysteri og bakteriefobi, jo bedre :-)

"..............."

Ja ja..

Svir vel en smule tenker jeg...

;-))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...