Gå til innhold

Å sjekke mine gamle innlegg?

Anbefalte innlegg

Gjest vanskeli fyr?

Samboern min ringte meg på jobb i dag, og ville ha e-post og passordet mitt.

Først trodde jeg at det var mailen hun var ute etter, men så fant jeg ut at hun skulle på doktor online. Da hun har egen doktoronline konto skjønte jeg jo da at hun var ute etter å sjekke mine gamle meldinger.

Dette synes jeg ikke spes om egentlig. Og derfor fikk hun ikke mitt passord. Så nå har vi en diskusjon ang. dette. Hun mener at noe må jeg jo skjule når jeg ikke vil gi henne dette, og jeg synes hun er "teit" som absolutt må sjekke meg opp.

Det er ikke det at jeg har masse driiit hemmelige innlegg her, men må man la samboeren/kjæresten snoke i absolutt alt man har??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81811-%C3%A5-sjekke-mine-gamle-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har altså ikke passordet til pc'en?

Vet hun nicket ditt da?

Jeg vet ikke hva jeg synes om problemstillingen. Egentlig burde du ikke skrive noe "avslørende" når du har en partner å ta hensyn til.

Synes som hun har mistanke om at du gjør det siden hun vil sjekke..

Ellers så synes hun kanskje du tilbringer for mange timer på nettet?..

Gjest papirtiger

Syns du skal gi henne passordet ditt!

Har du ikke noe å skjule, hva er da poenget med å nekte henne adgang? Det gjør det jo bare verre..

Hallo?? Hva han skriver her angår da ikke henne i det hele tatt.

Jeg skriver ikke noe hemmelig her, men vil ikke at kjæresten min, eller andre jeg kjenner skal lese hva jeg skriver.

Man har da rett til privatliv selv om man har kjæreste/samboer/er gift!!!

Annonse

Gjest the queen

Hallo?? Hva han skriver her angår da ikke henne i det hele tatt.

Jeg skriver ikke noe hemmelig her, men vil ikke at kjæresten min, eller andre jeg kjenner skal lese hva jeg skriver.

Man har da rett til privatliv selv om man har kjæreste/samboer/er gift!!!

Nei, så er vi av forskjellig oppfatning. Ikke noe å gjøre med det.

Gjest vanskeli fyr?

Nei, så er vi av forskjellig oppfatning. Ikke noe å gjøre med det.

"Problemet" er at jeg føler dette er enda et steg i "sjekke ut mest mulig om hva typen min foretar seg når jeg ikke ser han" stuntet hennes. Hun skal sjekke alt mulig, og jeg synes dette bare er teit og irriterende. Gir jeg henne passordet, så blir hun daglig å sjekke om jeg har lagt inn noen nye innlegg. Greit nok, men hun gjør det ikke fordi hun er nysgjerrig, men fordi hun er redd jeg skal skrive "noe galt". Ikke at det gjør så mye, men det er irriterende å hele tiden være under konstant etterforskning for noe du ikke har gjort. Hun sitter forresten å leser innleggene her nå :)

"Problemet" er at jeg føler dette er enda et steg i "sjekke ut mest mulig om hva typen min foretar seg når jeg ikke ser han" stuntet hennes. Hun skal sjekke alt mulig, og jeg synes dette bare er teit og irriterende. Gir jeg henne passordet, så blir hun daglig å sjekke om jeg har lagt inn noen nye innlegg. Greit nok, men hun gjør det ikke fordi hun er nysgjerrig, men fordi hun er redd jeg skal skrive "noe galt". Ikke at det gjør så mye, men det er irriterende å hele tiden være under konstant etterforskning for noe du ikke har gjort. Hun sitter forresten å leser innleggene her nå :)

lag en ny id, også gir du henne passordet til den gamle, en sikker vinner :-)

Gjest papirtiger

Uff a meg. Hun burde jobbe litt med seg selv. Sjalusi kan kvele hvilket som helst forhold.

Tillitt er en fin ting...

Annonse

Gjest Din dame:)

Herregud... trur det er du som er paranoid her..

Jeg sitter nå vel ikke å sjekker deg hver dag. Jeg har f.eks aldri sjekket mailn din, forde om jeg vet den adr.

Men du protesterte så fælt på at jeg sku få se innleggene dine - dermed gjorde du meg mer nysgjerrig. Naturlig det!

Uff.. etter det du skriver høres det jo ut som at du har det et helvete hjemme.. tosk.

Flirt! Gi henne en meldig som tar pusten av henne. Du mottar gevinst senere i kveld....

Gjest vanskeli fyrn :)

Jeg sitter nå vel ikke å sjekker deg hver dag. Jeg har f.eks aldri sjekket mailn din, forde om jeg vet den adr.

Men du protesterte så fælt på at jeg sku få se innleggene dine - dermed gjorde du meg mer nysgjerrig. Naturlig det!

Uff.. etter det du skriver høres det jo ut som at du har det et helvete hjemme.. tosk.

uh-oh... :o var ikke meninga det.

du prøvde å skjule hensikta me mail og passord... helt til det gikk opp ett lys.

ikke rart jeg blir skeptisk.

Klem

Huffa-meg sier nå jeg, dette hørtes ikke bra ut.Du burde skjerpe deg. Du burde også skjønne at det ikke er noe moro å bli sjekket slik, selv om han ikke har skrevet noe "farlig" Hvem som er tosk, kan nok diskuteres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...