Gå til innhold

Å sjekke mine gamle innlegg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Angela1365380318

Herregud... trur det er du som er paranoid her..

Jeg sitter nå vel ikke å sjekker deg hver dag. Jeg har f.eks aldri sjekket mailn din, forde om jeg vet den adr.

Men du protesterte så fælt på at jeg sku få se innleggene dine - dermed gjorde du meg mer nysgjerrig. Naturlig det!

Uff.. etter det du skriver høres det jo ut som at du har det et helvete hjemme.. tosk.

Vil du gi han nicket ditt og passord slik at han kan lese dine meldinger?

Lottemor1365380387

Du er fremdeles en tosk...

Husk å kjøp salat til pizzaen!

:)

Nei hvor søte dere er ;)

Det er jo lov å ha noe som er privat da.

Når man er samboere/gifte så blir det ikke så fryktelig mye av ting som bare tillhører den ene:)

Håper pizzaen smakte,,,,for begge:)

m.v.h

"Problemet" er at jeg føler dette er enda et steg i "sjekke ut mest mulig om hva typen min foretar seg når jeg ikke ser han" stuntet hennes. Hun skal sjekke alt mulig, og jeg synes dette bare er teit og irriterende. Gir jeg henne passordet, så blir hun daglig å sjekke om jeg har lagt inn noen nye innlegg. Greit nok, men hun gjør det ikke fordi hun er nysgjerrig, men fordi hun er redd jeg skal skrive "noe galt". Ikke at det gjør så mye, men det er irriterende å hele tiden være under konstant etterforskning for noe du ikke har gjort. Hun sitter forresten å leser innleggene her nå :)

Her er det helt nødvendig med grensesetting fra din side. Dine innlegg er din sak, finito. Det har ingenting med saken å gjøre at du ikke har noe å skjule. Og med en sjalu kjærestes øyne kan f. eks. en uskyldig nettflørt virke alt annet enn uskyldig.Hvis jeg avtaler sex med mrxx vet jo og han og jeg at det er bare tull, men kanskje en sjalu mrsxx ville se spøkelser?

(Jeg tror forresten ikke mrsxx er særlig sjalu anlagt).

Som du selv er inne på: Hvis du ikke setter grenser og bare gir etter for hennes trang til kontroll, blir hun antakelig bare mer og mer invaderende i ditt privatliv.

Annonse

uh-oh... :o var ikke meninga det.

du prøvde å skjule hensikta me mail og passord... helt til det gikk opp ett lys.

ikke rart jeg blir skeptisk.

Klem

Vel, jeg tror det kan være greit å ha noen andre å diskutere med enn akkurat parteren. Kan få luftet ut litt avhvert og 'modenet' tankene litt med andre mennesker som gir deg andre refleksjoner.

Med andre ord, dama di burde være glad for at du bruker DOL.

Her er det helt nødvendig med grensesetting fra din side. Dine innlegg er din sak, finito. Det har ingenting med saken å gjøre at du ikke har noe å skjule. Og med en sjalu kjærestes øyne kan f. eks. en uskyldig nettflørt virke alt annet enn uskyldig.Hvis jeg avtaler sex med mrxx vet jo og han og jeg at det er bare tull, men kanskje en sjalu mrsxx ville se spøkelser?

(Jeg tror forresten ikke mrsxx er særlig sjalu anlagt).

Som du selv er inne på: Hvis du ikke setter grenser og bare gir etter for hennes trang til kontroll, blir hun antakelig bare mer og mer invaderende i ditt privatliv.

Når og hvor var det vi skulle ha sex sa du?.........*klar som ett egg*...

Neida, mrsxx er ikke sjalu i det hele tatt:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...