Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette kan jeg ikke, er riktignok 26, men har hatt veldig få dates osv, på grunn av et tidligere langvarig forhold

Jeg har vært sammen med ei dame i snart 2,5 mnd og vil avslutte forholdet

Grunenne er i hovedsak at jeg ikke er tiltrukket til henne lenger (fysisk). Har vel kanskje aldri vært det helt, men hun er utrolig kul og grei, og jeg trives sammen med henne, samtidig som jeg vet at det aldri vil bli oss.

Okay, My problem: dette er sansynligvis det eneste tilfelle hvor man ikke bør være ærlig.

Synes jeg hører meg selv si noe som "Hey, du, dette funker ikke så bra for meg. Jeg synes ikke du ersærlig pen..."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81832-gj%C3%B8re-det-slutt-med-en-date/
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes du skal ta deg en titt i speilet jeg, også går du i deg selv, tenker over hvordan du ville fått dette servert, og til slutt viser du henne den respekten hun fortjener og forteller henne det på en øm og skånsom måte...

pinadø, du skulle jo ha vært daska litt, tenk å snakke om jenter på den måten?

Gjest Pricilla

Du høres jo ut som en hyggelig kar - NOT!'

hvorfor har du "lurt" denne jenta inn i et forhold hvis du ikke ville være sammen med henne fra første stund? Jævla dumt av deg.. tenker du ikke på hennes følelser da? Du er en ego.

Du bør ikke si at du ikke vil mer fordi hun ikke er "pen nok" for deg, men si at du ikke er forelsket i henne, men liker henne kjempegodt som en venn.

Så var det det med etterpåklokskap da.. *rister på hodet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...