Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann. Hvis jeg var deg ville jeg ventet en stund til før jeg begynner og forstørre brystene. Dette pga at du sannsynligvis ikke er ferdigutviklet ang. brystene enda. De kan fortsatt vokse!

En helt annen ting er det at seriøse gutter ikke ser på størrelsen på brystene hvis de liker deg. Man blir ikke glad i bare 1 del av kroppen men i hele personen.Hvis det er no trøst så har kjæresten min små bryster og hun sier at "jammen de er så små og ser så rare ut!" Jeg er ikke enig i det. Jeg liker de! Folk har jo forskjellige meninger men dette er min mening. Tenk deg nøye om før du gjør noe med brystene. og vent i hvertfall til du er 18-19 år. Det spiller faktisk ingen rolle hvor store eller små de er.........

Vet at dette ikke er svar på spørsmålet ditt men jeg ville si det alikevel......

Hilsen gutt 25

anonymous1365380372

Hei! For det første vil jeg si at jeg er sammens med verdens herligste jente, og hun har faktisk veldig små bryster. Derfor vil jeg påpeke det Gutt25 sa under meg her at gutter har veldig forskjellige syn på jenter. Men jeg personlig ser mer i jente med personlighet enn selve utseende. Dessuten vil jeg påpeke at enkelte jenter har utvokste bryst når de er 15, men andre ikke før de er 22++. Derfor vil jeg råde deg til å godta kroppen din som den er, ihvertfall til du har passert 20.

Bli gravid, da skal du se at de vokser ganske kraftig :-)

Hva er poenget med å ha så store pupper da? Praktisk er det ikke, ikke særlig pent heller. I alle fall ikke når du blir eldre og de henger ned på knærne. Og henger alt annet enn de (fordi de er av silikon) så ser det enda dummere ut.

At mange gutter i 17-års alderen er veldig opptatt av pupper er vel noe du må leve med. Men er det ikke bedre at de interesserer seg for deg og ikke bare puppene dine. Sier en gutt at du har for små pupper er han ikke mye å samle på.

De fleste gutter vokser dette av seg, resten blir aldri voksne og klarer seg best alene.

Annonse

Hvis du absolutt vil gjøre noe, så bruk bh med innlegg. IKKE operer! Jeg vet om sååå mange gutter som bare vil ha jenter med naturlig byste :)

Jeg hadde bittesmå pupper når jeg var 17 år. Førsta rundt 20 ble jeg fornøyd. Og nå synes jeg de er kjempefine! Vi skal prise oss lykkelige at vi slipper hengepupper altfor tidlig.

Jente. 23 år

Begynn på p-piller, det hjalp for meg :o)

Brukte A, bruker nå C!

Hvis du nevner "baktankene" dine for legen kanskje han kan finne et merke som har dette som bivirkning.

PS: Kjønnsykdommer er like slemme selv om du bruker p-piller, så bruk kondom hvis du ikke er i fast forhold!

Jeg har jo blitt litt eldre også da...

Begynte på pilla da jeg var 16 og brukte A. Nå er jeg 20, så det er jo ikke 100% sikkert at alt er pillenes skyld..

Men snakk med legen din, han har forståelse og kan anbefale et merke. Evt. kan du lese om de forskjellige merkene og finne ut av det selv.

Bli gravid, da skal du se at de vokser ganske kraftig :-)

Hva er poenget med å ha så store pupper da? Praktisk er det ikke, ikke særlig pent heller. I alle fall ikke når du blir eldre og de henger ned på knærne. Og henger alt annet enn de (fordi de er av silikon) så ser det enda dummere ut.

At mange gutter i 17-års alderen er veldig opptatt av pupper er vel noe du må leve med. Men er det ikke bedre at de interesserer seg for deg og ikke bare puppene dine. Sier en gutt at du har for små pupper er han ikke mye å samle på.

De fleste gutter vokser dette av seg, resten blir aldri voksne og klarer seg best alene.

Å bli gravid, var jo ett godt råd til en 17-åring..

,-/

Et godt råd? Tja, kommer an på hvordan du mener det. Brystene hennes vil jo bli større, selv om "bieffektene" kanskje ikke er verdt det.

Var mest ment som en liten spøk det da :-)

Ja de ville blitt større, men men..

Men det ville vel bare vare mens hun er gravid og ammer..

;-))

Ja de ville blitt større, men men..

Men det ville vel bare vare mens hun er gravid og ammer..

;-))

Men hun kan jo amme så lenge hun vil. Det er jo mulig å amme resten av livet. Selv om det blir litt sært med f.eks. en 15-åring som suger pupp hos mora.

Annonse

Jeg har ikke store sakene selv: B - på en god dag;) Hadde kjempekomplekser for det da jeg var yngre, men nå er det greit. Har vært igjennom to svangerskap med tilhørende amming, og brystene mine ser fremdeles ut som da jeg var 20 - det er èn av fordelene... Store bryster forandrer seg mer etter svangerskap og amming. Jeg har venninner som har hatt DE yppige melonene - nå sitter de der med de vrengte baklommene sine, stakkar.

Mannen min synes brystene mine er fine - og etter mange år har han klart å overbevise meg om at han mener det:)

Kjenner en som valgte dame etter puppestørrelsen, og jeg tror han angrer litt på det i dag... Nå er han godt voksen og har lært å sette pris på helt andre kvaliteter hos en kvinne (som hun dessverre ikke har...)

Nei, si til deg selv at du er fin som du er - det kan ta lang tid, men du vinner på det! Dessuten finnes det så mye fint i BHer - Kappahl har en helt utrolig en med oljeinnlegg som funker som bare det!

Men hun kan jo amme så lenge hun vil. Det er jo mulig å amme resten av livet. Selv om det blir litt sært med f.eks. en 15-åring som suger pupp hos mora.

Vet ikke om jeg vil se for meg det der..

Næsj...

Blir vel aldri helt fornøyd uansett hvordan vi ser ut vi kvinner.. Vi er vel egentlig en egen rase... Er brystene bra er rompa for stor el brei osv...

;-))

Vet ikke om jeg vil se for meg det der..

Næsj...

Blir vel aldri helt fornøyd uansett hvordan vi ser ut vi kvinner.. Vi er vel egentlig en egen rase... Er brystene bra er rompa for stor el brei osv...

;-))

Ganske pussig det der, men de aller fleste damer/jenter jeg kjenner er tilfreds med maks en ting ved kroppen sin.

Regner med du er fornøyd med hele deg selv.... ja???

Selv er jeg fornøyd med mye selv..

;-))

Jeg klager ikke. Ideelt sett er det jo noen ting som kunne vært bedre, men totalt sett er jeg fornøyd. Kanskje vi menn er flinkere til å innse at ting ikke kan være perfekte?

En kvinne som er fornøyd? Må hente en gardintrapp jeg nå, det er så langt opp til taket der det snart skal stå et kryss :-)

Jeg klager ikke. Ideelt sett er det jo noen ting som kunne vært bedre, men totalt sett er jeg fornøyd. Kanskje vi menn er flinkere til å innse at ting ikke kan være perfekte?

En kvinne som er fornøyd? Må hente en gardintrapp jeg nå, det er så langt opp til taket der det snart skal stå et kryss :-)

Sa ikke jeg var fornøyd med alt jeg....

Men halve.. Jeg har tross alt fødd to barn. Ingen er perfekt etter fødsler..

Så for min del ikke finn fram stigen.. Når er du født???

;-///

Sa ikke jeg var fornøyd med alt jeg....

Men halve.. Jeg har tross alt fødd to barn. Ingen er perfekt etter fødsler..

Så for min del ikke finn fram stigen.. Når er du født???

;-///

Krysset er dessverre allerede på plass, får vel vaske det av.

Er 75-årgang. Et godt år etter det jeg har hørt :-) Selv om ikke alt eldes like bra som vin :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...