Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Krysset er dessverre allerede på plass, får vel vaske det av.

Er 75-årgang. Et godt år etter det jeg har hørt :-) Selv om ikke alt eldes like bra som vin :-(

Ja vask det vekk...

Eldes som vin...??

Ikke tenk på det du, vin er ikke godt alikevell..

Dessuten blir du som meg: ikke eldre men bare penere og mere moden..

;-))))))

Fortsetter under...

Ja vask det vekk...

Eldes som vin...??

Ikke tenk på det du, vin er ikke godt alikevell..

Dessuten blir du som meg: ikke eldre men bare penere og mere moden..

;-))))))

Det er bra noen vet hvordan det fungerer :-)

En skal ikke kimse av å være "voksen" og "moden" nei :-)

Men det er nå litt kjipt at en skal forfalle uansett.

Men en er jo ikke eldre enn en føler seg. Er fjortis inni ennå jeg i alle fall.

Det er bra noen vet hvordan det fungerer :-)

En skal ikke kimse av å være "voksen" og "moden" nei :-)

Men det er nå litt kjipt at en skal forfalle uansett.

Men en er jo ikke eldre enn en føler seg. Er fjortis inni ennå jeg i alle fall.

Man er aldri gamlere enn hva en føler seg skjønner du..

Jobber jo i bhg jeg, så er mye barnslig..

;-)

Man er aldri gamlere enn hva en føler seg skjønner du..

Jobber jo i bhg jeg, så er mye barnslig..

;-)

Kjekt å jobbe med folk en er på intellektuelt nivå med en... nei huff den var stygg, beklager. Er vist i det sarkastiske hjørnet i dag. Må gi meg en klaps på hånda nå.

Det er sikkert mer moro enn å jobbe med de trøtttrynene jeg jobber med.

Og det verste av alt er at jeg av og til faktisk føler meg gammel. Hvem var det som sa at du er gammel når du lager lyder når du reiser deg fra sofaen? Har faktisk gjort det. Det er vel bare utfor bakke heretter. Evt. gå til innkjøp av en lenestol.

Kjekt å jobbe med folk en er på intellektuelt nivå med en... nei huff den var stygg, beklager. Er vist i det sarkastiske hjørnet i dag. Må gi meg en klaps på hånda nå.

Det er sikkert mer moro enn å jobbe med de trøtttrynene jeg jobber med.

Og det verste av alt er at jeg av og til faktisk føler meg gammel. Hvem var det som sa at du er gammel når du lager lyder når du reiser deg fra sofaen? Har faktisk gjort det. Det er vel bare utfor bakke heretter. Evt. gå til innkjøp av en lenestol.

Hum hum...

Annonse

hum hum?

Nei nå er jeg ikke med lenger. En skal jo ikke mobbe de eldre, så jeg ba jo om unnskyldning. Bare tuller og vaser jeg, håper du ikke tar det for seriøst.

He he..

Er ikke gamlere enn 32 jeg skjønner du.. Og er jo trønder så skal litt mere til for å skremme meg..

;-))

He he..

Er ikke gamlere enn 32 jeg skjønner du.. Og er jo trønder så skal litt mere til for å skremme meg..

;-))

Det er ikke så mange år siden jeg ville sagt "å sååååå gammel...", men det var før:-) Kvinner skal være litt modne, de er litt mer sikre på seg selv da og de er ikke panisk opptatt av de 2 grammene de mener de har ekstra. Dessverre skal alle kvinner ha eldre menn.....

Det er ikke så mange år siden jeg ville sagt "å sååååå gammel...", men det var før:-) Kvinner skal være litt modne, de er litt mer sikre på seg selv da og de er ikke panisk opptatt av de 2 grammene de mener de har ekstra. Dessverre skal alle kvinner ha eldre menn.....

Synes du ror litt her...;-))

Men vi er nå bare slik vi damemennesker.. Ikke bestandig det er lett å bli klok på oss..

Dessuten så ser jeg meg ikke selv som eldre i forhold til deg.. Phø.. er jo like gammel som lillebroren min jo.. Og han er stor..

;-))

Synes du ror litt her...;-))

Men vi er nå bare slik vi damemennesker.. Ikke bestandig det er lett å bli klok på oss..

Dessuten så ser jeg meg ikke selv som eldre i forhold til deg.. Phø.. er jo like gammel som lillebroren min jo.. Og han er stor..

;-))

Klarte jeg å ro meg i land? Rodde febrilsk her :-)

Synes da ikke du er gammel. Hadde du vært 50-60 hadde du vært gammel. I alle fall helt til jeg blir 50-60, da øker det litt igjen.

Du er en kvinne i din beste alder (ror vist fortsatt).

Men klok på dere blir jeg nok aldri. Men en trenger jo ikke forstå dere for å sette pris på dere.

Klarte jeg å ro meg i land? Rodde febrilsk her :-)

Synes da ikke du er gammel. Hadde du vært 50-60 hadde du vært gammel. I alle fall helt til jeg blir 50-60, da øker det litt igjen.

Du er en kvinne i din beste alder (ror vist fortsatt).

Men klok på dere blir jeg nok aldri. Men en trenger jo ikke forstå dere for å sette pris på dere.

He he.. liker menn som ror..

Problemet var vel at du trodde jeg var mye gamlere..

He he.. humrer godt av deg her nå ja...;-))

He he.. liker menn som ror..

Problemet var vel at du trodde jeg var mye gamlere..

He he.. humrer godt av deg her nå ja...;-))

Når det gjelder kvinners alder verken tror eller tipper jeg noe som helst. Det blir for pinlig å ta feil.

Jeg prlver febrilsk å smiske meg inn igjen, fungerer det? *blunk, blunk*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...