Gå til innhold

oppdaget at man har blitt brukt

Anbefalte innlegg

Har nettopp i samråd med eksen til en jente jeg har vært "sammen" med, funnet ut at hun har holdt på med oss begge samtidig. Hun har hatt sex med oss om en annen, og vi har begge levd i god tro, da hun har sagt til oss at vi er de eneste for henne osv osv....!

Hun vet ikke om at vi kjenner hverandre, og at vi vet om dette. Nå planlegger vi å hevne oss på henne slik at hun forstår at dette er galt og at hun ikke gjør det mot enda flere gutter.

Noen som har noen gode forslag til hva vi kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81869-oppdaget-at-man-har-blitt-brukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er så viktig å hevne dere, så kan jo en av dere be henne komme og møte opp begge to. Så kan dere ta en prat med henne, det blir ikke akkurat så veldig morsomt for henne. Da kan dere avslutte hele saken der og da, så dere alle er ferdige med det.

Hvis det er så viktig å hevne dere, så kan jo en av dere be henne komme og møte opp begge to. Så kan dere ta en prat med henne, det blir ikke akkurat så veldig morsomt for henne. Da kan dere avslutte hele saken der og da, så dere alle er ferdige med det.

det var noe i den dur vi hadde tenkt oss...! at jeg ber henne møte meg på en kafe bare for å prate litt, og når hun kommer sitter begge to der.. noen ideer til hva vi kan si?

å ja, har mange ideer til hevn, men ser ikke helt hvorfor du skal hevne deg, så jeg lar det ligge jeg...

dersom du klarer å komme opp med et solid argument for hevn så skal jeg gi deg et tips eller tre :-)

det er jo egentlig ikke "hevn" i den forstand vi er ute etter.. da kunne vi jo bare gitt henne en kjønssykdom eller noe :=) Men vi vil gjerne konfrontere henne med at det hun har gjort er galt!!! Planen er at jeg invniterer henne på kafe, og når hun kommer sitter plutselig begge to og venter på henne.. og hun vet at vi ikke kjenner hverandre.. spm er bare hva vi kan si til henne som får henne til å angre skikkelig!!!

Annonse

det var noe i den dur vi hadde tenkt oss...! at jeg ber henne møte meg på en kafe bare for å prate litt, og når hun kommer sitter begge to der.. noen ideer til hva vi kan si?

Jeg tror jeg ville ha møtt henne mer privat, i og med at dere begge har feid henne, så blir hun med den ene til ett mer privat sted. Etter en liten stund kommer den andre inn.

Tja, si?...hmm...jeg ville først latt stillheten råde en stund, uten at dere sa noe. Stillhet i ett slik øyeblikk er drepende for henne. Så kan dere si hva dere vet og hvordan hun har oppført seg og be henne forklare seg.

Si hvordan det gikk da:-))

det er jo egentlig ikke "hevn" i den forstand vi er ute etter.. da kunne vi jo bare gitt henne en kjønssykdom eller noe :=) Men vi vil gjerne konfrontere henne med at det hun har gjort er galt!!! Planen er at jeg invniterer henne på kafe, og når hun kommer sitter plutselig begge to og venter på henne.. og hun vet at vi ikke kjenner hverandre.. spm er bare hva vi kan si til henne som får henne til å angre skikkelig!!!

he,he, kjønnssykdom ja, vel, den vil vel ramme i allefall en av dere også :-), så det er vel en dårlig ide, men ellers liker jeg den cafe-løsningen, men jeg ville valgt en noe mer privat løsning... kansje ikke en så befolket plass...

hva skal dere si? tja, det faktum at dere kjenner hverandre kommer antageligvis til å være nok, hun kommer nok til å miste både munn og mæle, det er jeg rimelig sikker på... for å torturere henne skikkkelig kan dere jo smøre skikkelig på, si at dere har visst om dette en god stund, og at dere har, tja la oss si filmet noen av seansene og lagt de på nett? har hun ikke hatet livet tidligere så gjør hun det da, hehe...

*ondskapsfull latter*

Jeg tror jeg ville ha møtt henne mer privat, i og med at dere begge har feid henne, så blir hun med den ene til ett mer privat sted. Etter en liten stund kommer den andre inn.

Tja, si?...hmm...jeg ville først latt stillheten råde en stund, uten at dere sa noe. Stillhet i ett slik øyeblikk er drepende for henne. Så kan dere si hva dere vet og hvordan hun har oppført seg og be henne forklare seg.

Synes det hadde vært dårlig gjort overfor henne:-( Dere har vel deres svinn på skogen alle sammen? isåfall de fleste. De får ta det til seg de som føler seg truffet. Ikke lett for hverken gutter eller jenter når man har følelser for flere og stort behov?:-) Ha en fin dag. Går jobbinga tregt i dag?

takk for tips :) vi håper å få gjennomført møtet på søndag.. lover å rapportere :=)

he,he, kjønnssykdom ja, vel, den vil vel ramme i allefall en av dere også :-), så det er vel en dårlig ide, men ellers liker jeg den cafe-løsningen, men jeg ville valgt en noe mer privat løsning... kansje ikke en så befolket plass...

hva skal dere si? tja, det faktum at dere kjenner hverandre kommer antageligvis til å være nok, hun kommer nok til å miste både munn og mæle, det er jeg rimelig sikker på... for å torturere henne skikkkelig kan dere jo smøre skikkelig på, si at dere har visst om dette en god stund, og at dere har, tja la oss si filmet noen av seansene og lagt de på nett? har hun ikke hatet livet tidligere så gjør hun det da, hehe...

*ondskapsfull latter*

hehehhehe... likte godt med den filmingen!!!! den skal vi faen meg ta med.. hehe.. hun skal i alle fall få lære at det hun gjør er feil!! hun er 20 år, og kan ikke fortsette sånn.. flere vil bli såret da..

takk for tips :)

hehehhehe... likte godt med den filmingen!!!! den skal vi faen meg ta med.. hehe.. hun skal i alle fall få lære at det hun gjør er feil!! hun er 20 år, og kan ikke fortsette sånn.. flere vil bli såret da..

hehe, ja ikke sant, hun kommer til å få spader... men et lite tips til... ikke sitt der begge to samtidig, la kompisen din komme etter noen få minutter, det kommer til å sette henne skikkelig ut :-) bare legg merke til uttrykket i ansiktet hennes i det det går opp for henne at dere kjenner hverandre, ubetalelig :-)

Annonse

Gjest med buksa nede

...eller hva med at en av dere har samleie med henne, og den andre "tilfeldigvis" kommer innom og tar "henne" på fersk gjerning med buksa nede? >:)

Synes det hadde vært dårlig gjort overfor henne:-( Dere har vel deres svinn på skogen alle sammen? isåfall de fleste. De får ta det til seg de som føler seg truffet. Ikke lett for hverken gutter eller jenter når man har følelser for flere og stort behov?:-) Ha en fin dag. Går jobbinga tregt i dag?

Hvor i all verden tar du det fra at denne gutten har sine svin på skogen? For noe dumt. At hevn ikke er særlig lurt er sin sak, men det får bli opp til han. Hun har oppført seg tarvelig og fortjener litt hevn.

Mener du at det unnskylder hennes oppførsel at hun "fikk følelser for flere på en gang"?

Hva med å faktisk ta opp litt film med denne? Og true med å legge denne ut.

hehe, ja ikke sant, hun kommer til å få spader... men et lite tips til... ikke sitt der begge to samtidig, la kompisen din komme etter noen få minutter, det kommer til å sette henne skikkelig ut :-) bare legg merke til uttrykket i ansiktet hennes i det det går opp for henne at dere kjenner hverandre, ubetalelig :-)

jepp.. har endret litt på planene nå.. har invitert henne på pizza og gutta på tur, som vi av og til pleier å se sammen om søndagskveldene.. eksen hennes kommer spaserende inn etterhvert.. og etter vi har konfrontert henne må hun spasere 3 km hjem.. sulten og angerfull!!

Blir det for sleipt med et skjult kamera?

jepp.. har endret litt på planene nå.. har invitert henne på pizza og gutta på tur, som vi av og til pleier å se sammen om søndagskveldene.. eksen hennes kommer spaserende inn etterhvert.. og etter vi har konfrontert henne må hun spasere 3 km hjem.. sulten og angerfull!!

Blir det for sleipt med et skjult kamera?

Dropp kamera, men ellers er ideen god til hver detalj...

Du skylder oss å fortelle hvordan det er gått vet du..

Og når snuppa tæsser hjemover slukøret og sulten får dere gutta spise pizza og se på tv.

Vær snille oppi det hele, så får vi håpe det blir en lekse for livet.

Be henne møte opp et sted, også sitter bare en av dere der (den hun IKKE skulle møte).

Be henne slå seg ned mens hun venter på den hun skal treffe.

(Hun kommer sikkert til å kvie seg, være nervøs ol.) Snakk masse med henne, spør hvem hun skal treffe osv...hvis hun nevner navn, si "åhhh, vi kjenner hverandre vi!" Da blir hun sikkert kjempenervøs :o)

Når den andre av dere dukker opp (den hun har avtale med) kysser den på henne, hvor da den andre skriker opp ;-)

Da sitter hun i klemma og må forklare seg. Og dere visste jo _ingenting_ ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...