Gå til innhold

oppdaget at man har blitt brukt

Anbefalte innlegg

Dropp kamera, men ellers er ideen god til hver detalj...

Du skylder oss å fortelle hvordan det er gått vet du..

Og når snuppa tæsser hjemover slukøret og sulten får dere gutta spise pizza og se på tv.

Vær snille oppi det hele, så får vi håpe det blir en lekse for livet.

fullstendig rapport skal bli lagt ut.. og kanskje video også, hvis vi tar det :) det digitale kameraet står i alle fall klart i hyllen, så får jeg se om jeg trykker på den røde knappen :=)

Fortsetter under...

Si "Jeg har dessverre dårlig nytt, jeg har fått herpes". Så beklager du det hele osv osv. Når hun så er i kontakt med den andre fyren neste gang, er han selvsagt klar over at du har sagt dette. Og så kan han si det samme....

I noen få dager, inntil hun får kommet seg til lege og testet seg selv, så kan dere to godte dere på riktig, godt gammeldags og barnslig vis.

Annonse

Si "Jeg har dessverre dårlig nytt, jeg har fått herpes". Så beklager du det hele osv osv. Når hun så er i kontakt med den andre fyren neste gang, er han selvsagt klar over at du har sagt dette. Og så kan han si det samme....

I noen få dager, inntil hun får kommet seg til lege og testet seg selv, så kan dere to godte dere på riktig, godt gammeldags og barnslig vis.

Muhahaha. Det var ekstremt lurt, Molli :)

Jeg skrøyt engang på meg Klamydia til en bitch, og hun måtte sjekke seg. Hun var en virkelig bitch som hadde prøvd å gjøre seg gravid, så det var fortjent.

Jeg tror jeg ville ha møtt henne mer privat, i og med at dere begge har feid henne, så blir hun med den ene til ett mer privat sted. Etter en liten stund kommer den andre inn.

Tja, si?...hmm...jeg ville først latt stillheten råde en stund, uten at dere sa noe. Stillhet i ett slik øyeblikk er drepende for henne. Så kan dere si hva dere vet og hvordan hun har oppført seg og be henne forklare seg.

Si hvordan det gikk da:-))

Da var endelig møtet over!!

inviterte henne på pizza og gutta på tur i kveld. Sa at pizzaen skulle komme om en liten time.. hun hadde ikke spist siden frokost og var kjempesulten...!

Vi satt oss ned i sofaen og så på tv.. etter et kvarter kom eksen hennes labbende inn. Hun reagerte på den mest snodigste måten som kunne gått an!! synd jeg ikke har filmet det!!!!!! Hun sa hei, og spurte hvordan det gikk med han, og om han var ute på byn på fredag.. hva er det for noe å spørre om da?!?!?!? hun vet jo at jeg ikke kjenner han, så det kan da ikke være det første man spør om når han kommer inn?? Sikkert fordi hun var forvirret..

Så konfronterte vi henne på en meget saklig måte, og hun hadde absolutt ingen motargumenter.. hun ble bare SINNSYKT flau. Hun ble sur, og mente vi var råtten som hadde rottet oss sammen mot henne.. noe som vi fikk presisert at var motsatt!!

Det hele endte med at hun gikk i raseri.. kjipt at hun måtte spasere 3-4 km for å komme seg hjem og spise nudler i stedet for pizza :)

Takk for alle gode rådene :)

inviterte henne på pizza og gutta på tur i kveld. Sa at pizzaen skulle komme om en liten time.. hun hadde ikke spist siden frokost og var kjempesulten...!

Vi satt oss ned i sofaen og så på tv.. etter et kvarter kom eksen hennes labbende inn. Hun reagerte på den mest snodigste måten som kunne gått an!! synd jeg ikke har filmet det!!!!!! Hun sa hei, og spurte hvordan det gikk med han, og om han var ute på byn på fredag.. hva er det for noe å spørre om da?!?!?!? hun vet jo at jeg ikke kjenner han, så det kan da ikke være det første man spør om når han kommer inn?? Sikkert fordi hun var forvirret..

Så konfronterte vi henne på en meget saklig måte, og hun hadde absolutt ingen motargumenter.. hun ble bare SINNSYKT flau. Hun ble sur, og mente vi var råtten som hadde rottet oss sammen mot henne.. noe som vi fikk presisert at var motsatt!!

Det hele endte med at hun gikk i raseri.. kjipt at hun måtte spasere 3-4 km for å komme seg hjem og spise nudler i stedet for pizza :)

*Applaus*

:)

Dette svei nok godt, selv om hun ble sint så er hun nok rimelig skamfull og har lite lyst til å gå ut på en stund:-))

Gratulere!

Flotte greier at dere fikk gjort det på en såpass "ren" og grei måte.

Hun fortjente både nudler og 4 km trasking.

La oss håpe hun lærer av dette.

*ler*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...