Gå til innhold

Jeg klarer ikke holde igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Det har vært utallige spørsmål som ditt...det er derfor gitt mange og hjelpende svar på dette problemet tidligere under dette forumet.

Gå tilbake og let så finner du det nok.

Bl.a. flott beskrivelse på knipeøvelser for mannen skrevet av "legen" her inne Gro I.

Lykke til.

Annonse

Gi det du har du, og ikke bekymre deg. Men glem ikke å fullføre også for dama. Vanligvis er vel dette problemet størst i startfasen av et forhold.

Uenig, sørg for at dama har hatt en mulighet til å komme FØR du kommer. Evt. Lang forspiel, oralsex, andre metoder.

Hvis du kommer først, og vil begynne å hjelpe henne med sin greie ETTER du har fått dit, kan det virke som om du gjør det av plikt e.l :-)

Annonse

He he.. ja er vel du i ett nøtteskall oxo det.. Er lik der du og sdd..

;-))

Conan har forstått det :)

Det hender til og med det blir noe sånt som det her:

Tøm, tøm, tøm, tøm, tøm og røm - faen glemte noe, jeg må snu - tøm, tøm, tøm, tøm, tøm og røm.

Repeter så lenge man føler behov for det.

He he.. ja er vel du i ett nøtteskall oxo det.. Er lik der du og sdd..

;-))

Selv om jeg er jo riktig en marathonløper, så det blir mer sånn: tøøøm, tøøøm, tøøø, tøøø, og så rømmmmmm!! Det er ikke så verst det vel? ;-)

SDD er nok kjapp i avtrekkeren, ikke så seig som meg. Det er slikt som kommer med alder og erfaring, det vet du...

Conan har forstått det :)

Det hender til og med det blir noe sånt som det her:

Tøm, tøm, tøm, tøm, tøm og røm - faen glemte noe, jeg må snu - tøm, tøm, tøm, tøm, tøm og røm.

Repeter så lenge man føler behov for det.

Må da bli kjedelig i lengden det oxo..

Rømme hele tiden mener jeg..

;-))

Selv om jeg er jo riktig en marathonløper, så det blir mer sånn: tøøøm, tøøøm, tøøø, tøøø, og så rømmmmmm!! Det er ikke så verst det vel? ;-)

SDD er nok kjapp i avtrekkeren, ikke så seig som meg. Det er slikt som kommer med alder og erfaring, det vet du...

Tror nok du klarer deg veldig godt jeg.. Regne med du får til det du vil..

;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...