Gå til innhold

fosterets størrelse

Anbefalte innlegg

Jeg har lest og hørt en del om hvor langt fosteret skal være til ulike tider. Har lest at når fosteret er 12 uker (altså omlag 14 uker på vei i svangerskapet) skal være mellom 8,5 - 9 cm (??). Jeg har vært til ultralyd når fosteret er 12+5 (14+5 på vei), da var lengden knappe 8,5 cm. Er dette for lite? If. legen var det ingen problemer, men jeg mistenker at hun ikke tok seg god nok tid.... Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81906-fosterets-st%C3%B8rrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette hører vel under et annet forum tenker jeg. Du bør henvende deg der om slike saker da andre kan bli såret inni seg.Ikke for å være slem altså ;)

Gravid med 2.ICSI forsøk. Jeg tror at flere her vet mer slik ting enn andre som er gravid på naturlig måte. Hvis noe blir såret pga. denne innlegg, det sier jo en del om hvordan den person er. Kan ikke vi være glad for andres lykke? Eller hjert har rett og slett ikke plass til det?

By the way, alt er bra med meg og min lille "baby" .

Gravid med 2.ICSI forsøk. Jeg tror at flere her vet mer slik ting enn andre som er gravid på naturlig måte. Hvis noe blir såret pga. denne innlegg, det sier jo en del om hvordan den person er. Kan ikke vi være glad for andres lykke? Eller hjert har rett og slett ikke plass til det?

By the way, alt er bra med meg og min lille "baby" .

Jeg trodde du var en person som ikke hørte under dette forumet,men da er det jo forståelig da.Jeg er kjempeglad på dine vegne og håper det går bra med deg.Håper å komme etter om en stund.

Det har vært mange rare mld her av og til,folk utenfra kommer og sårer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...