Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente som lurer på hvordan jeg skal gå fram til min nye kjæreste for å foreslå noe nytt. Vi har det helt greit sammen, men jeg kunne godt tenke meg litt ekstra piff.

Når jeg er alene hjemme kan jeg godt gå rundt med regnjakke på (naken under), alternativt en lakkjakke som jeg føler meg ganske sexy i, men skjønner at det kan oppfattes som rart når jeg har på meg dette i dusjen eller i badekaret og syns regnjakkestoff og lakk er deilig å ta på, det ender alltid opp med at jeg onanerer og får det til ganske bra.

Jeg har lyst til å kombinere dette med sex med min partner men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram, skal jeg bare ta sjansen og stille opp ved sengekanten eller hvordan er det taktisk riktig å spore samtalen inn på dette slik at vi kan prøve?

Jeg forventer egentlig ikke at han skal ha på seg noe, det er jeg som ønsker å kle meg opp.

Tilbakemelding fra både gutter og jenter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81957-sex-med-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kle seg i regnjakke er en fetisj for deg.

Mange har nok en fetisj av et eller annet slag.

Noen har det med klær, ting, spesielle kroppsdeler de finner spesielt opphissende (f.eks. tær), spesielle situasjoner, rollespill etc..

Hvis jeg var deg ville jeg nok luftet temaet med partneren din -kanskje også han har noe spesielt han tenner på som kanksje virker litt "rart". Da kan du fortelle om din fetisj og samtidig lodde stemningen.

Hvis dere har et åpent og godt forhold med godt seksualliv og god kommunikasjon skulle jeg tro at partneren din ville satt pris på at du ønsker å bringe det inn i deres felles seksualliv. Han liker vel å se deg nyte regner jeg med..

Det som tenner ens partner bør man være åpen for -selvsagt ikke hvis man finner det avtennende selv da.

Men du forlanger jo ikke at han skal iføre seg noen habitt, så jeg ville hintet frempå om fetisjen:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81957-sex-med-kl%C3%A6r/#findComment-438546
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...